مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان از ارائه خدمات فیزیوتراپی با ۵۰ درصد تخفیف در هفته هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 14 May 2015
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: جمعیت هلال احمر استان همدان استراتژی درگیر سازی جوانان را در پیش گرفته است.

به گزارش مهر ، بهروز کارخانه ای با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر استان همدان در جذب جوانان به سمت هلال احمر تمام تلاش خود را به کار بسته است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان همدان استراتژی درگیر سازی جوانان را در پیش گرفته است.

وی در این خصوص ابراز داشت: جذب جوانان به نهاد مردم نهاد هلال احمر و درگیرسازی جوانان با اقدامات امداد و نجات و آموزش مهارت ها به آنها از استراتژی جمعیت هلال احمر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه هدف درگیری جوانان به محیط هلال احمر است، گفت: جمعیت هلال احمر محیطی سالم و امن برای حضور جوانان و برای فعالیت آنها است.

کارخانه ای با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر جوانان و داوطلبان در جمعیت هلال احمر استان همدان فعالیت می کنند، اظهار داشت: بیشترین شمار داوطلب درشهرستان رزن و ملایر هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه دو هزار و ۵۰۰ نفر نجاتگر و امدادگر دارای درجه در جمعیت هلال احمر استان همدان فعالیت می کنند، افزود: ۱۱ نفر نیز دارای درجه ایثار هستند.

وی با بیان اینکه تیم های واکنش سریع در همه شهرستان های همدان تشکیل شده است، افزود: تیم های واکنش سریع دارای ترکیب ۹ نفره  است که مهارت های مختلفی چون آوار برداری، سیلاب و کوهستان و جاده را آموزش دیده اند.

وی با اشاره به اینکه هفته هلال احمر با عنوان «انسان مهربان و دنیای آرام» نامگذاری شده است، ابراز داشت: امسال نیز برنامه های مختلفی برای هفته هلال احمر پیش بینی شده که یکی از آنها شرکت جمعیت هلال احمر استان همدان به همراه چند استان دیگر در مانور منطقه ای درمان اضطراری در روستای استان مرکزی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان از ارائه خدمات فیزیوتراپی با ۵۰ درصد تخفیف در هفته هلال احمر خبر داد و گفت: ویزیت بیماران در درمانگاه هلال احمر، غربالگری ناهنجاری اسکلتی، ویزیت خانواده های شهدا و برگزاری مسابقه دوچرخه سواری سحاب صلح با نام جام سحاب صلح از جمله برنامه ها است.



منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار