رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از رهایی کودک 8 ساله شیرازی که سه ماه قبل توسط تعدادی آدم ربا در شیراز به گروگان گرفته شده بود توسط پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 14 May 2015

تابناک فارس به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس:

ابراهیم ملاشاهی با اعلام این خبر گفت: در پی بیانات قضایی یک فقره پرونده از بازرسی شعبه پانزدهم دادسرای جنایی شیراز به بازرسی شعبه سوم دادسرای زاهدان و ارجاع آن به اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس مبنی بر گروگانگیری کودکی 8 ساله در بیست و نهم بهمن ماه سال قبل در شیراز و انتقال او به زاهدان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس آگاهی منتقل کردند.

ملاشاهی تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی پلیس یکی از متهمان به ربودن کودک 8 ساله از شیراز با همدستی 3 نفر دیگر به خاطر اهداف مالی و اخاذی اعتراف کرد.

ملاشاهی بیان داشت: شناسایی دو متهم دیگر به طور جدی ادامه پیدا کرد و با افزایش تحقیقات پلیسی یکی از آنها شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از خیابان‌های زاهدان دستگیر شد و در مواجهه با مستندات و مدارک پلیسی به آدم ربایی اعتراف کرد و از مخفی کردن کودک توسط دیگر متهم در یکی از محلات زاهدان خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از اعزام ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی به مخفیگاه و محل نگهداری گروگان خبر داد و خاطر نشان کرد: در محل دو نفر از متهمان به محض دیدن ماموران اقدام به تیر‌اندازی به سمت پلیس کردند و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند که ماموران در بازرسی از محل کودک 8 ساله را آزاد کردند و دستگیری جهت دیگر متهمان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Miriam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
خدا رو شکر واقعا.
خیلی غمناکه.
مگه دیکه میشه این فشار روحی ای که رو بچه و والدین و اقوام بوده رو جبران کرد!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار