با تایید حکم دادگاه کیفری شهرستان آبیک، قصاب متخلفی که اقدام به کشتار غیر مجاز دام و عرضه آن کرده بود ، محکوم به پرداخت جزای نقدی گردید .
کد خبر: ۳۵۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 01 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، رئیس اداره دامپزشکی آبیک گفت: با هماهنگیهای صورت گرفته بین اداره دامپزشکی و مراجع قضایی احکام قاطع و بازدارنده ای از سوی محاکم قضایی با مراکزی که سلامت مردم را به خطر می اندازند  صادر می شود که قطعا اثرات مثبت و بازدارنده ای را خواهد داشت.
دکتر مرتضی یعقوبی تصریح کرد یک واحد قصابی متخلف که اقدام به کشتار غیر مجاز دام و عرضه آن کرده بود توسط بازرسان دامپزشکی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد که پس از بررسیهای تکمیلی و احراز تخلف صورت گرفته ، به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
دکتر یعقوبی با اشاره به بازرسی ادواری ناظران بهداشتی دامپزشکی از مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی به شهروندان توصیه کرد: برای تهیه فرآورده های مصرفی خانوار به مراکز مجاز مراجعه و به مهر و برچسب دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضاء درج شده بر روی آن  داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره 4 رقمی 1512 و یا سامانه پیامکی50001512 به دامپزشکی اطلاع رسانی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار