امام جمعه خورموج گفت: عربستان به جای اینکه مردم مظلوم و مسلمان یمن به شهادت برساند بمب‌های هواپیماهای خود را درسرزمین رژیم اشغالگر قدس رها کند. .
کد خبر: ۳۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 17 May 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خورموج  با تاکید بر توجه به کانون گرم خانواده اظهار داشت: تشکیل خانواده سالم نیاز به آموزش‌های تربیتی اسلامی است که باید خانواده‌ها به این مهم توجه جدی کنند.

وی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی غرب بر تربیت صحیح خانواده‌ها اثر گذاشته است گفت: در این تهاجم تنها هویت فرهنگی جوانان هدف قرار دارد و قصد دارند فرزندان از خانواده جدا کنند که در این راستا  لازم است توجه جدی به کانون خانواده‌ها شود.

خطیب نماز جمعه خورموج، با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی نوعی تهدید برای خانواده‌ها است تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی مورد توجه والدین باشد تا فرزندان دچار آسیب و ناهنجاری‌های اجتماعی نشوند.

امام جمعه خورموج با اشاره به اینکه دهه چهارم انقلاب به نام دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده گفت: مسئولان در این دهه عدالت محور عمل کنند بگونه‌ای که حق به حق‌دار بدهند.

مصلح، با اشاره به سالروز اعلام تاسیس رژیم اشغالگر صهیونیستی و روز نکبت خاطرنشان کرد: در این روز  بسیاری از فلسطینی‌ها کشته و آواره شدند ولی هیچ گونه اعتراضی به این ددمنشان و غاصبان صهیونیستی نشد بگونه‌ای که تاکنون طرح‌های خود را دنبال می‌کند.

خطیب نماز جمعه خورموج، با اشاره به تجاوز هواپیماهای سعودی به یمن بیان کرد: عربستان سعودی برای کشتار وآواره کردن مردم مظلوم و مسلمان یمن از هواپیماهای اجاره‌ای رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون مجامع بین‌المللی در کشتار مردم یمن عکس‌العمل نشان نداده‌اند گفت: شورای امنیت قطعنامه داده و از این تجاوزات حمایت کرده که بسیار جای تاسف و ننگ است برای دستگا‌ه‌هایی که باید جلوی تجاوز را بگیرند و از کشور مورد تجاوز حمایت کنند.

امام جمعه خورموج با اشاره به این نکته که تاکنون بیش از 3 هزار کودک و زن یمنی در بمباران هواپیماهای نظامی عربستان کشته شده‌اند گفت: عربستان به جای اینکه مردم مظلوم و مسلمان یمن را بمباران و به شهادت برساند بمب‌های هواپیماهای خود را در سرزمین‌ رژیم اشغالگر قدس رها کند
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار