فرماندار بابلسر گفت که تجهیزات امداد و نجات در این شهر که کانون گردشگری مازندران به شمار می رود کامل نیست و این مشکل خدمت رسانی سازمان آتش نشانی را با چالش مواجه می کند.
کد خبر: ۳۶۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 25 January 2017
به گزارش تابناک مازندران،  سید علی اسد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که در اردوگاه شهید عظیمی برگزار شد ، افزود : با این که در بابلسر ساختمان های 30 طبقه ساخته شده ، اما سازمان آتش نشانی آن فاقد نردبان و دکل های مناسب هنگام وقوع حوادث احتمالی است.
وی بیان کرد : تامین تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی بابلسر از توان مالی شهرداری این شهر خارج است و انتظار می رود با حمایت های استانی بتوانیم این تجهیزات را کامل کنیم.
 
** مشکل مالیکت تخت های اقامتی
فرماندار بابلسر همچنین در این نشست گفت که در مالکیت 24 هزار دستگاه تخت اقامتی در پارکینگ های شهر بابلسر اختلاف وجود دارد و یکی از طرف های آن هم بنیاد علوی است .
وی افزود : هر چند وجود این تخت های اقامتی می تواند یک فرصت خوب برای بابلسر باشد ، اما نامشخص بودن مالک این تخت ها ، تهدیدی برای گردشگری شهرستان محسوب می شود.
فرماندار بابلسر گفت : پنج هزار تخت اقامتی هم در مجتمع های مختلف این شهر وجود دارد که پذیرای مهمانان و مسافران است .
وی افزود : حضور گردشگران می تواند برای شهرستان بابلسر یک فرصت باشد ، اما تامین نیازهای این افراد اعم از آب شرب ، برق و ارائه دیگر خدمات از جمله مشکلاتی است که باید تدابیری برای حل آنها اندیشیده شود.
** طرح های هادی نیمه تمام
فرماندار بابلسر گفت که 80 طرح هادی نیمه تمام در این شهرستان وجود دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم بتوانیم آنها را به بهره برداری برسانیم.
وی افزود : با وجود محدودیت های موجود ، عملکرد دولت تدبیر و امید رضایت بخش است و امیدواریم بتوانیم در خدمت رسانی به مردم تلاش وافری داشته باشیم.
شهرستان بابلسر سالانه پذیرای 10 میلیون مسافر و گردشگر است . بر اساس آمارهای رسمی این تعداد یک چهارم آمار گردشگران مازندران را شامل می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار