به گفته مسئولان فدراسیون کشتی مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور پایان هفته جاری و طی روزهای 31 اردیبهشت و اول خردادماه در مجموعه ورزشی انقلاب کرج با عنوان مرحوم علیرضا سلیمانی پهلوان کشور و قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد جهان، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 20 May 2015

در حالی که تا هفته گذشته، همدانی‌ها از حضور در لیگ کشتی انصراف داده بودند با پیگیری مسئولان ارشد استان گوش‌شکسته‌های استان با دو تیم در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش فارس ، در حالی که کمتر از 48 ساعت تا شروع مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور مانده بود و معلوم نبود همدان در این رقابت‌ها حضور داشته باشد، مسئولان کشتی این خطه دست به کار بزرگی زدند و نه تنها در این رقابت‌ها شرکت کردند بلکه با دو تیم به نام همدان بر روی تشک می‌روند.

این خبر بیش از هر چیزی برای اهالی ورزش استان خوشحال‌کننده بود چون استانی که ابتدا از حضور در لیگ برتر انصراف داده بود با دو تیم در رشته‌های آزاد و فرنگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

ورزشی‌نویسان که از ابتدای سال جدید نگران عدم حضور نماینده استان در لیگ برتر بودند از بی‌تفاوتی مسئولان استان گلایه داشتند اما با ورود شخص استاندار و معاون سیاسی وی، همدانی‌ها باز هم در رشته نخست کشور تیمداری خواهند کرد و در کوران رقابت گوش‌شکسته‌های ایران نام از این خطه به گوش خواهد رسید.

مسئولان هیئت کشتی با ارائه یک برگ چک 25 میلیون تومانی به فدراسیون کشتی، برای حضور در لیگ امسال اعلام آمادگی کردند اما نه تنها در یک رشته بلکه کشتی‌گیران همدانی در دو رشته آزاد و فرنگی به نام شورای شهر و شهرداری همدان به مبارزه حریفان خواهند رفت.

به گفته مسئولان فدراسیون کشتی مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور پایان هفته جاری و طی روزهای 31 اردیبهشت و اول خردادماه در مجموعه ورزشی انقلاب کرج با عنوان مرحوم علیرضا سلیمانی پهلوان کشور و قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد جهان، برگزار خواهد شد.

در حال حاضر در سایت فدراسیون کشتی تا پایان وقت روز دوشنبه از حضور 9 تیم در رشته آزاد دیده خبر داده بودند اما امروز سرانجام مشخص شد این رقابت‌ها با شرکت هشت تیم از سراسر کشور در رشته آزاد برگزار خواهد شد.

به جز تیم منتخب همدان تیم‌های بیمه رازی تهران، گروه ساختمانی کفایتی خراسان، ستارگان ساری، نوین چرم البرز، دانسفهان قزوین، صدرای زیرآب مازندران و پومر ایران در فصل اول این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

در رشته فرنگی هم همدانی‌ها باید با پنج تیم دیگر از سراسر کشور شامل بیمه رازی تهران، سینا صنعت خوزستان، دوکوهه اندیمشک، دانشگاه پیام نور تهران و هیئت کشتی قم بر روی تشک بروند.

هر چند، همدانی‌ها در سال‌های گذشته در رشته فرنگی دارای عناوین و موفقیت‌هایی نبوده‌اند اما مسئولان هیئت کشتی استان بنا دارند در این رشته از جوانان جویای‌ نام استان با تلفیقی از کشتی‌گیران غیر بومی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

گفتنی است مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور پایان هفته جاری و در روزهای 31 اردیبهشت و اول خردادماه در مجموعه ورزشی انقلاب کرج با عنوان مرحوم علیرضا سلیمانی پهلوان کشور و قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد جهان با حضور هشت تیم در کشتی آزاد و 6 تیم در کشتی فرنگی برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار