مسؤول انجمن همیاران اقبالیه خبر داد
مسؤول انجمن همیاران شهر اقبالیه گفت: طرح جمع‌آوری درب بطری پلاستیکی برای انجام کارها و اقدامات خیر از بیست و چهارم مرداد ماه سال جاری در شهر اقبالیه اجرا شده و با این اقدام نخستین ویلچر برای نیازمندان خریداری شده است.
کد خبر: ۳۷۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، زهرا خدادادی در جلسه هماهنگی کمپین جمع‌آوری درب بطری که  در فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: طرح جمع‌آوری درب بطری پلاستیکی برای انجام کارها و اقدامات خیر از بیست و چهارم مرداد ماه سال جاری در شهر اقبالیه اجرا شده و با این اقدام نخستین ویلچر برای نیازمندان خریداری شده است.

وی افزود: در سطح استان قزوین 21 ویلیچر اهدا شده که از این تعداد، دو ویلچر هم به شهر اقبالیه اهدا شده است.

مسؤول انجمن همیاران شهر اقبالیه به استقبال بی‌نظیر مردم اقبالیه از این طرح اشاره کرد و ادامه داد: این استقبال نشان از روحیه کمک‌رسانی و نوع دوستی مردم شهر اقبالیه است.

خدادادی با بیان اینکه بطری‌های پلاستیکی نقش بسیار گسترده‌ای در تخریب محیط زیست دارد، تصریح کرد: اکنون با جمع‌آوری درب‌های بطری هم به محیط زیست کمک شده و هم یک کار خیر انجام داده‌ایم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد حساسیت نسبت به زباله‌های پلاستیکی موجب بازگرداندن حجم بسیاری از مواد پلاستیکی شده که به روند بازیافت و زیست محیطی و گشودن گرهی از مشکلات زیستی جامعه کمک ویژه می‌کند.

مسؤول انجمن همیاران شهر اقبالیه یادآور شد: همشهریان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای با جمع‌آوری درب‌های بطری سهم بزرگی در این کار خیر و خداپسندانه داشته باشند.

خدادادی مطرح کرد: شهروندان می‌توانند درب‌های بطری جمع‌آوری شده را به پایگاه‌های پیش‌بینی شده در شهر اقبالیه، فرهنگسرای شهرداری اقبالیه، سالن رزمی ایرانیان، باشگاه پدیده، سوپرمارکت شهروند، سالن شیما، گل فروشی آیین‌پرست، گل کاکتوس، فست فودآفتاب، سالن مهلا و مهنا در شهر اقبالیه تحویل دهند.

وی اضافه کرد: تهیه هر ویلچر نیاز به 300 تا 400 کیلو درب بطری دارد که از این درب بطری‌های جمع‌آوری شده برای صنعت شهری استفاده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار