کد خبر: ۳۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 20 May 2015
رییس هیئت ورزش باستانی البرز از برگزاری اولین سالگرد درگذشت پهلوان سلیمانی روز ۳۱ اردیبهشت ماه در کرج خبر داد.
حمید یاری در گفتگو با مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: این مراسم روز پنجشنبه ۳۱ اردیبشهت ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در آستانه مبارک امامزاده محمد (ع) برگزار می شود. بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بخش هایی چون ضرب مرشدی، خاطره گویی و پخش کلیپ در خلال آن اجرا خواهد شد.
یاری در ادامه گفت: برای این مراسم یادبود فراخوان عمومی در سطح شهر، با نصب بنر و پلاکارد اعلام شده است و از قهرمانان پیشکسوت کشتی ایران و روسای فدراسیون های کشتی و باستانی برای حضور در این مراسم دعوت شده است.
وی با ارج نهادن به جایگاه بالای این قهرمان فقید گفت: پهلوان سلیمانی یکی از چهره های به نام ورزش و اخلاق کشورمان بود و سجایای اخلاقی وی موجب محبوبیت او نزد آحاد مردم شد. به همین منظور پیش بینی مان حضور گسترده اهالی ورزش و ورزش دوستان از نقاط مختلف استان البرز و کشور در این مراسم است.
یاری به سوابق مرحوم علیرضا سلیمانی چهره فقید و نامی کشتی کشور اشاره کرد و گفت: مرحوم سلیمانی در مسابقات جهانی ۱۹۸۹ مارتینی سوئیس موفق شد بروس بوم گارتنر قهرمان نامدار آمریکایی را شکست دهد و تنها مدال طلای تاریخ کشتی ایران در سنگین وزن جهان را تصاحب کند. مرحوم پهلوان سلیمانی  روز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ در سن ۵۹ سالگی درگذشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار