جمعی از سپرده‌گذاران موسسه منحله میزان امروز با حضور در مقابل مدیریت شعب بانک صادرات خراسان رضوی در مشهد، خواستار بازپرداخت سپرده‌های خود از سوی این بانک شدند.
کد خبر: ۳۷۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 08 February 2017

به گزارش تابناك رضوي به نقل از ایرنا، این عده که سپرده‌های خود را بیش از ۵۰۰‌میلیون ریال ذکر کردند‌،‌ مدعی شدند که مدیران به آنان وعده بازپرداخت همه سپرده‌هایشان را داده‌اند. بانک صادرات از چندی قبل بر اساس تصمیم ستاد تدبیر خراسان رضوی اقدام به پرداخت پول سپرده‌گذاران موسسه میزان به صورت پلکانی کرده است. بر این اساس تا‌کنون سپرده‌های افرادی که تا سقف ۵۰۰‌میلیون ریال در این موسسه پول داشتند، پرداخت شده و قرار است در این مرحله سپرده افرادی که تا سقف ۷۰۰‌میلیون ریال دارند، نیز تسویه شود.

همچنین در خبر دیگری امروز کارکنان موسسه مالی ثامن الحجج در چندین استان کشور  و از جمله خراسان‌رضوی هم زمان در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت شغلی خود مقابل ساختمان های استانداری های محل اشتغال خود تجمع کردند.

با این حال  مسئولان بانک مرکزی در این رابطه  اعلام کردند؛به زودی موضوع تسریع اشتغال بکار ۱۵۰۰ نفر از کارکنان موسسه ثامن الحجج را که در بانک پارسیان آزمون داده اند، پیگیری خواهد کرد.همچنین برای مشخص شدن وضعیت شغلی مابقی کارکنان بلاتکلیف ثامن الحجج که تعداد آن ها به ۱۲۰۰ نفر می رسد وعده  داده شد، با سایر بانک ها برای جذب این تعداد نیروی بیکار شده ثامن الحجج مکاتباتی را انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار