وی با اشاره به حمایت وزیر نفت و سماجت نماینده گچساران و باشت برای امضای یک تفاهم‌نامه افزود: نماینده این شهرستان قول همکاری نفت را برای تعریض و بهسازی این جاده را عملی کرد.
کد خبر: ۳۷۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 09 February 2017
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعریض محور گچساران به گناوه با مشارکت نفت اثرگذارترین پروژه در استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز سید موسی خادمی در حاشیه کلنگ‌زنی تعریض و بهسازی جاده گچساران به گناوه با حضور مسؤولان استانی و نماینده مردم گچساران و باشت و مسؤولان شهرستانی اظهار کرد: نقش راه در اقتصاد و توسعه به مثابه مانند رگ‌های خونی در بدن یک انسان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر شبکه راه کامل نشود اقتصاد آن استان و کشور دچار مشکل خواهد شد.

خادمی بیان کرد: بنابراین برای داشتن یک شبکه راه خوب در استان باید از طریق اجرا و احداث جاده در روستاها است که با اجرای شبکه راه به اقتصاد استان نیز کمک خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: احداث، تعریض و بهسازی جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و تا کنون به پروژه‌های جاده چرام به گچساران، بابا کلان-گچساران و جاده پازنان به محور بی‌بی حکیمه اختصاص داده شده است.

خادمی با اشاره به نقش نفت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تاسیسات نفتی شهرستان گچساران در این جاده عبور می‌کند لذا نفت باید در این راستا مسوولیت اجتماعی نفت را نیز عملی کند.

وی افزود: در حال یک هزار و 600 میلیارد ریال به ساخت محور گچساران به گناوه از سوی نفت اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به تعصبات مردم این شهرستان در زمینه نفت دراین منطقه بیان کرد: مردم این منطقه همچنان یک حسی به نفت دارند که به اصطلاح هنوز به حقشان نرسیده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: احداث، تعریض و بهسازی این جاده بخشی از مسؤولیت نفت است که باید در این راستا خوب کار کند.

وی با اشاره به حمایت وزیر نفت و سماجت نماینده گچساران و باشت برای امضای یک تفاهم‌نامه افزود: نماینده این شهرستان قول همکاری نفت را برای تعریض و بهسازی این جاده را عملی کرد.

خادمی اذعان کرد: مسؤولان راه و شهرسازی با فعالیت و تلاش‌های مستمر در سطح استان توانستند تا حدودی از مشکلات راه و شهرسازی را نیز مرتفع کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دو پروژه مهم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: دو پروژه مهم راه و شهرسازی در این منطقه می‌تواند در اقتصاد این استان کمک بسزایی نیز داشته باشد و نقش این دو پروژه بسیار اثرگذار در اقتصاد استان خواهد بود.

وی با اشاره به تعداد کم پیمانکاران در سطح استان عنوان کرد: اگر چه تعداد پیمانکاران در این استان کم هستند اما همان تعداد کم سرمایه‌گذاران خوبی برای استان هستند و ما باید از این پیمانکاران در سطح استان حمایت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار