دست انداز
بخش "دست انداز" تابناک اردبیل، فرصتی است برای یکی بگو و یکی بشنو با مسئولان و فعالان دسیاسی و اجتماعی. این بخش بهانه و سوژه لازم را برای طرح حرفهای شوخی و جدی با مسئولان فراهم می کند. ما خبرها و اظهارات مسئولان و فعالان سیاسی و اجتماعی را با "دست انداز" همواره رصد می کنیم.
کد خبر: ۳۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 22 May 2015

توحید مهدوی روزنامه نگار اردبیلی در یادداشتی با اشاره به استعفای زودهنگام برخی اعضای شورای شهر برای نامزدی در انتخابات مجلس نوشت: برخی از اعضای شورای شهر دچار توهم سیاسی شده اند.

تابناک اردبیل: توحید خان! مطمئنی این توهم سیاسی، فقط مخصوص اعضای شورای شهر است برادر؟!

***

رسانه ها نوشتند: برخی از اعضای شورا که قصد کاندیداتوری مجلس را دارند هنوز نتوانسته اند به این سوال در افکار عمومی پاسخ دهند که آیا شورای شهر را محلی برای خدمت به مردم می دانند یا اینکه پارلمان محلی را فرصتی برای رفع طمع برای رسیدن به قدرت بیشتر تلقی می کنند؟

تابناک اردبیل:  خب لابد این عزیزان به همه وعده های انتخاباتی خود در شوراها عمل کرده اند و کلا شهر را نونوار کرده اند حالا نوبتی هم که شده نوبت مجلسه دیگه!

***

امیر رضا خادم معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: آخرین نتایج پیگیری های مربوط به تراکتورسازی توسط دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان اطلاع رسانی می شود.

تابناک اردبیل: یعنی خودشون دسته گل خودشون رو پیگیری می کنند و بعد اطلاع رسانی می فرمایند دیگه!

***

علیرضا سلیمانی عضو شورای شهر اردبیل در گفتگو با نشریه مهر اردبیل گفت: نگران شهر هستم.

تابناک اردبیل: ما هم نگرانیم شما را شهردار نکنند. نکنه باز هم مثل انتخابات هیات رئیسه لابی غیر منتظره از خودت در بکنی و به اکبر نیکزاد رای بدی مهندس؟!

***

ایرنا: شرکت کشت و صنعت مغان در اشتغال زندانیان پیشتاز است.

تابناک اردبیل: یعنی کشت و صنعت به زندان زیبا تبدیل شده ؟!

***

یکی از مسئولان منابع طبیعی وآ بخیزداری گفت: جنگل های قد کوتاه ارس ذخیره گاه ژنتیکی گونه های نادر درختی استان اردبیل و کشور هستند.

تابناک اردبیل: و پروژه های جنگلکاری ذخیره گاه جیب مبارک برخی دوستان در ایام بازنشستگی !

***

استاندار اردبیل با صدور حکمی طاهر شریفی معاون سیاسی و امنیتی خود را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

تابناک اردبیل: برای عاقبت به خیری حاج طاهر صلوات!

***

دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد گفت: اگر اثبات شود در واگذاری تاکسی های جدید در این شهرستان تخلفی صورت گرفته امتیاز این تاکسی ها لغو می شود.

تابناک اردبیل: بله از کجا معلوم که تخلفی انجام شده؟ اینکه اسمهای پسر عمو و پسر عمه و پسر رئیس ستاد و پسر عمو اغلو همه تو یه لیسته دلیل نمی شه که عزیزم! این رو بهش می گن شانس!

***

رییس حفاظت محیط زیست خلخال گفت: با وجود گذر جاده جدید روستای کرنق از داخل منطقه حفاظت شده آق داغ با افزایش تعداد پاسگاه ها برنامه نظارت و حفاظت این منطقه افزایش می یابد.

تابناک اردبیل: بله! واسه هر یک خودروی عبوری یک پاسگاه سیار می زنید یه وقت خرس و پلنگی چیزی رو وسط جاده نزنند ناکار کنند. ما که به تدبیر دوستان محیط زیست اطمینان کامل داریم. نمونه اش هم ازدیاد نسل انواع جک و جونور در حیات وحش استان است. خلاصه راحت باشین، با خیال تخت جاده رو از قلب منطقه حفاظت شده عبور بدهید تا دل صاحب صندوق رای رو بدست بیارید. هر چی باشه از حفاظت محیط زیست واجب تره نه داداش؟!

***

کمال الدین پیرموذن: وزارت ورزش حقوق پایمال شده دایی را استیفا کند/ آذری‌ها منتظر استیفای حقوق تراکتور هستند

تابناک اردبیل: گینه ده سن حاجی کامال!

***

نماینده خلخال و کوثر : براساس طرح دو فوریتی که در مجلس در حال بررسی است بدون توجه به نظام رتبه‌بندی، حقوق معلمان تا 500 هزار تومان افزایش می‌یابد.

تابناک اردبیل: ساغول دکتر جلیل! اینتیخاب مجدد دانشمند هسته ای حق مسلم ماست. حالا انشاا کی حقوقا زیاد میشه؟ بعد انتخابات یا قبل از اینتیخابات؟!

***

مصطفی افضلی فرد: بانک‌ها، بخش خصوصی را رقیب ندانند

تابناک اردبیل: رقیب نه ! بهتره بفرمایید طعمه ندانند.

***

فیضی سخنگوی شورای شهر اردبیل خبر داد: انتخاب شهردار در سریع‌‌ترین زمان

تابناک اردبیل: و استعفای اعضای شورا برای کاندیداتوری انتخابات مجلس در دیرترین زمان ممکن !

***

بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل: مخالف سرسخت تفکیک ورزش و جوانان هستم

تابناک اردبیل: لطفا عملکرد دو ساله خود در حوزه جوانان را تشریح بفرمایید.

***

خوشبخت رئیس شورای شهر اردبیل: با تصمیم اعضای شورای شهر اسامی 16 کاندیدا برای تصدی سمت شهردار اردبیل به زودی منتشر می شود.

تابناک اردبیل: سلام حاجی! حالا که فعلا نه بریدید و نه دوختید، اسامی رو زودتر معرفی کنید تا سرمون گرم شه.

***

رئیس شورای شهر تهران: مدارس می تواند آغازگر تحولات بزرگ در جامعه جهانی باشد

تابناک اردبیل: و به نظر شما چه چیزی می تواند آغازگر تحولات بزرگ در خود مدارس باشد؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
مطالبتون خیلی خیلی جالب و مفیده ممنون ادامه بدید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار