مخاطب این جمله بزرگواری کیست؟
اما میفهمد، هرگاه ‌داخل ‌زندگی ‌کسی‌ شد و کسی ‌به ‌او ‌پناه‌ داد و احسان‌کرد به‌ او خیانت ‌نکند ‌و اگر‌ ضرری‌ به ‌او زد ‌جبران نماید هر ذاتی رو میشه درست کرد،جز ذات خراب....!!
کد خبر: ۳۸۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵ 03 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید علی محمد بزرگواری با انتشار داستانی که در آن به خصلت گرگ و اشاره کرده و البته عدم خیانت این حیوان درنده را به کسانی که پناهش داده اند اشاره می کند اما در ادامه با یادآوری سخنان الهی قمشه ای می نویسد : عده ای در این مملکت به انها مقام دادند ولی در حال خیانت به کشور و شهدا و مردم هستند. توانمندی های کشور را به تعطیلی کشاندند .
پیرمردی که‌ شغلش ‌دامداری‌ بود‌، نقل‌ میکرد:
گرگی در اتاقکی در آغل گوسفندان ما زاییده بود و سه چهار توله داشت و اوائل کار به طور مخفیانه مرتب به آنجا رفت و آمد می کرد و به بچه هایش میرسید ، چون ‌آسیبی ‌به‌ گوسفندان‌ نمیرساند‌ وبخاطر ترحم‌ به‌ این ‌حیوان‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و‌ بچه‌هایش‌، او را بیرون ‌نکردیم‌، ولی ‌کاملا ا‌و را زیر نظر‌ داشتم‌. این‌ ماده‌ گرگ ‌به ‌شکار میرفت‌ و هر بار مرغی‌، خرگوشی ‌، بره‌ای شکار میکرد و برای ‌مصرف ‌خود و بچه‌هایش ‌می آورد‌. اما با اینکه ‌رفت ‌آمد ‌او از آغل‌ گوسفندان ‌بود، هرگز متعرض‌ گوسفندان ‌ما نمیشد‌. ما دقیقا آمار گوسفندان ‌و‌بره های‌ آنها ‌را داشتیم‌ وکاملا" مواظب‌ بودیم‌، بچه‌ها تقریبا‌ بزرگ ‌شده‌‌‌‌ بودند. یک‌بار و در غیاب ‌ماده ‌گرگ ‌که ‌برای ‌شکار رفته‌ بود، بچه‌های ‌او‌‌ یکی ‌از ‌بره‌ها را کشتند! ما صبرکردیم، ببینیم ‌چه ‌اتفاقی‌ خواهد افتاد‌؛ وقتی ‌ماده ‌گرگ ‌برگشت ‌و این ‌منظره ‌را دید، به ‌بچه‌هایش ‌حمله‌ور شد؛ آنها ‌را گاز می گرفت و میزد ‌و بچه‌ها ‌سر و صدا و جیغ ‌میکشیدند ‌و پس ‌از آن ‌نیز ‌همان‌ روز ‌آنها را برداشت‌‌ و از ‌آغل ‌ما رفت‌. روز بعد، با کمال ‌تعجب ‌دیدیم، گرگ، یک ‌بره‌ ای شکار کرده و آن‌ را نکشته ‌و زنده ‌آن‌ را از دیوار‌ آغل ‌گوسفندان ‌انداخت ‌رفت‌.» این ‌یک ‌گرگ ‌است‌ و با سه‌ خصلت‌: درندگی وحشی‌بودن‌ و حیوانیت ‌شناخته‌میشود‌ اما میفهمد، هرگاه ‌داخل ‌زندگی ‌کسی‌ شد و کسی ‌به ‌او ‌پناه‌ داد و احسان‌کرد به‌ او خیانت ‌نکند ‌و اگر‌ ضرری‌ به ‌او زد ‌جبران نماید هر ذاتی رو میشه درست کرد،جز ذات خراب.

...!! "به نقل از دکتر الهی قمشه ای"
عده ای در این مملکت به انها مقام دادند ولی در حال خیانت به کشور و شهدا و مردم هستند. توانمندی های کشور را به تعطیلی کشاندند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
کاملا پرسته
اصغر عليزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
سلام. لطفا منبعي كه اين داستان به نقل از آاقاي الهي قمشه اي هست رو معرفي بفرماييد.

با تشكر
عليزاده
پاسخ ها
احمدی از کرمانشاه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
منبع آب!!!! ...‌ اصلاً به پیام مطلب و جان کلام توجه ندارید و چنان دنبال منبع هستی که حتی نفهمیدی نوشته فقط اون دو خط جمله‌ی آخر از آقای الهی قمشه ایه . فقط در حال غلط گیری از دیگران هستید اون هم برای این مسائلی که اصلاً مهم نیست کی گفته یا کجا گفته ! وگرنه در اشتباهات بزرگ و دزدی و اختلاس ، شتر دیدی ندیدی!!!
دم این سایت گرم که این مطلب زیبا رو نوشته ، شما هم برو دنبال منبع ؛ منبع آب ، منبع برق ، منبع گاز ، منبع تغذیه ، منبع خبری!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار