عارف با اشاره به تقریظ رهبر معظم انقلاب بر چهار کتاب حوزه ادبیات پایداری افزود: رهبر معظم انقلاب ۴۰ جلد کتاب در حوزه پایداری تقریظ کرده‌اند که چهار مورد آن مربوط به استان همدان است.
کد خبر: ۳۹۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 11 March 2017
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: تقویت تولید داخلی، حمایت از تولید ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی وخوداتکایی راهکار استقامت وپیروزی در جنگ اقتصادی دشمنان اسلام است.

به گزارش ایرنا؛ ناصرعارف در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان افزود: ناکارآمد کردن تولید داخلی و ضربه زدن به اقتصاد داخلی از جمله اهداف دشمنان در جنگ اقتصادی است و زمانی که دشمنان در جنگ فرهنگی علیه ایران با توجه به قوی بودن فرهنگ دینی ملت ایران ناامید شدند از راه ناکارآمد کردن اقتصاد داخلی به جنگ ایران آمدند.

وی جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی را سه استراتژی دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی دانست و گفت:در این جنگ ها جانفشانی، فداکاری و ایثارگری افراد نقش بسزایی دارد و در این راستا ملت ایران با اتکا به توانمندی های داخلی و غنای فرهنگ دینی و ملی خود به خودکفایی رسیده و حتی الهام بخش دیگر کشورها شده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان بیان کرد: باید در راستای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان، خداباوری و ارزش های دینی را در بین جوانان برجسته و فرهنگ ایثار و شهادت را در میان آنان تقویت کنیم.

عارف با اشاره به تقریظ رهبر معظم انقلاب بر چهار کتاب حوزه ادبیات پایداری افزود: رهبر معظم انقلاب 40 جلد کتاب در حوزه پایداری تقریظ کرده اند که چهار مورد آن مربوط به استان همدان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در مورد اشتغال فرزندان شاهد گفت: در حال حاضر 2 هزار و 900 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران استان جویای کار هستند که 10 نفر از آنها دارای مدرک دکترا و تعداد زیادی از آنان دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. 

عارف گفت: هرساله بیش از 21 عنوان برنامه ملی و مذهبی و 500 یادواره شهدا در استان همدان برگزار می شود.

22 اسفندماه در تقویم رسمی به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

استان همدان هشت هزار شهید، 17 هزار و 882 جانباز و یک هزار و 39 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار