بخش پنجم گزارش مستقیم تابناک از روند انتخاب شهردار
در ادامه جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل برای انتخاب شهردار، علیرضا سلیمانی یکی دیگر از اعضا شورا که از کاندیداهای شهرداری نیز است به ایراد سخنانی پرداخت. سلیمانی گفت: برخی ایراد می گیرند چرا اعضای شورا، برای شهردار شدن کاندیدا می شوند. باید بگویم چه اشکالی دار شهردار هم رای مردم را داشته باشد و هم رای اعضای شورا را؟!
کد خبر: ۴۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 27 May 2015

مهندس علیرضا سلیمانی یکی از کاندیداهای شهرداری و عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در ادامه این جلسه گفت: قانون شفاف و صریح نوشته است که شهردار هم می تواند از داخل شورا انتخاب شود. در بسیاری از کشورها حتی یک تیمی اگر در شورا برنده شود اجازه ندارند از خارج از تیم خود شهردار انتخاب کنند. در برخی کشورها هم مثل ترکیه شهردار را مستقیما مردم انتخاب می کنند.

به گزارش تابناک، سلیمانی تصریح کرد: برخی ها به شورا این ایراد را وارد می کنند که چرا از داخل شورا هم برای شهرداری کاندیدا وجود دارد حال سئوال این است چه اشکالی دارد کسی که از مردم رای گرفته است و یک قدمنزدیکتر است از همکاران شورایی خود هم رای بگیرد و انجام وظیفه کند. آیاد این روند به نظر مردم نزدیکتر نیست؟

وی سپس پیشنهاد برگزاری مناظره بین کاندیداها را داد و برای حضور در این مناظرات اعلام آمادگی کرد که خوشبخت به شوخی به وی پاسخ داد می خواهی کار دست ما بدهی مهندس!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
مردم به شما رای ندادند که با هر وعده ای ........شهردار شوید از دو ماه پیش آشنایان شما در مدارس می گفتند که چه در سر دارید ش.اری باند بازی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار