این روزها رعایت اخلاق سیاسی ، برای برخی سیاسیون چندان آسان نیست . آنهم به دلیل حفظ مسائل حزبی و گروهی . این گونه بداخلاقی ها مختص اصولگرا یا اصلاح طلب نیست .
کد خبر: ۴۰۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 13 April 2017
این روزها رعایت اخلاق سیاسی ، برای برخی سیاسیون چندان آسان نیست . آنهم به دلیل حفظ مسائل حزبی و گروهی . این گونه بداخلاقی ها مختص اصولگرا یا اصلاح طلب نیست .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اخیرا موضوعی در برخی رسانه ها منتشر شده که بر اساس آن خبر ، سردار دهقان ، وزیر دفاع از روحانی انتقاداتی مطرح می کند و سید علی محمد بزرگواری هم این انتقادات را در کانال تلگرامی خود منشر می کند.
در کانال تلگرامی سید علی محمد بزرگواری اینگونه نوشته شده است :
جای دفاع نمانده!
دهقان: آقای روحانی، من آینده خوبی برای شما پیش بینی نمیکنم!
حسین دهقان وزیر دفاع در طی ملاقات اخیری که با روحانی داشته، مطالب مهمی را ایراد کرده است. 
ایشان با نارضایتی از آسیب دیدن بخش موشکی وزارت دفاع در دولت یازدهم، اظهار داشته: من کاری به سپاه ندارم ولی در وزارت دفاع در بحث های موشکی در دولت شما آسیب دیده ایم. 
از لحاظ بودجه دچار مشکل و تنگنا هستیم و شما شرایطی به وجود آوردید که وزارت خارجه جرات می کرد به ما دستور دهد! 
کارشناسان و بدنه وزارت از این موضوع به شدت ناراحت هستند.
در بخشی دیگر، وی به سرمایه رای منفی قابل توجه روحانی در جامعه اشاره کرده و گفته: شما به عنوان فردی مستقل آمدید، نه اصلاح طلب یا اصولگرا؛ اما با کارها و حرف هایتان جامعه شما را به عنوان فردی اصلاح طلب شناخت و این باعث شد عقبه عظیم و سازمان یافته بچه های انقلاب و حزب اللهی علیه شما بسیج شوند ولی شما ظرفیت آنها را دست کم می گیرید. 
شما شرایطی به وجود آوردید که حتی رهبری هم دیگر نمی تواند از شما دفاع کند در حالی که اگر ایشان یک کلمه بگوید انرژی منفی نیروهای انقلابی خاموش می شود.
دهقان با بیان اینکه بسیاری از انتقادات حزب الله از دولت به حق است، گفته: شما باید فکری برای جبران کنید، در غیر این صورت حتی اگر در انتخابات پیروز شوید من آینده خوبی برای شما پیش بینی نمی کنم.
در اسلام هدف وسیله را توجیه نمی کند
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با انتشار این خبر در رسانه ها و فضای مجازی ، وزیر دفاع واکنش معناداری نشان می دهد و در این واکنش به یادآوری رعایت اخلاق اسلامی متذکر می شود .
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تکذیب یک خبرسازی انتخاباتی با بیان این که برخی قبل از تمرین سیاست باید بیاموزند که در آموزه های دینی ما، هدف وسیله را توجیه نمی کند، گفت: ماکیاول اگر می توانست زنده می شد و در کلاس درس برخی جریان ها می نشست!
در پی انتشار مطالب غیر واقع به نقل از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برخی رسانه های اجتماعی منتسب به یکی از تشکل های جدیدالتاسیس انتخاباتی، سردار حسین دهقان ضمن کذب محض و غیر اخلاقی خواندن این خبرسازی ها تاکید کرد: سازندگان این گونه شایعات باید پیش از تمرین سیاست یاد بگیرند که در مکتب ما، هدف هرگز وسیله را توجیه نمی کند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: دوره دولت یازدهم شکوهمندترین دوره در توسعه کمی و کیفی اقلام و تجهیزات موشکی و دفاعی کشور بوده است.
سردار حسین دهقان افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همواره مورد حمایت قاطع، هدایت های کارشناسانه و کمک های بهنگام ریاست محترم جمهوری بوده است.
وی ضمن تکذیب خبرسازی های منتشر شده در رسانه های اجتماعی منتسب به یک تشکل انتخاباتی، افزود: به تازه واردان عالم سیاست توصیه می کنیم یاد بگیرند که در مکتب و آموزه های بزرگان دینی ما، هدف هیچگاه وسیله را توجیه نمی کند.
سردار دکتر دهقان در پایان با تاکید بر اینکه 'افرادی که فضای مجازی را بدلیل امکان انتشار غیر مسوولانه مطالب خلاف واقع تخطئه می کنند، نباید خود جلودار این گونه اقدامات باشند'، گفت: گویا ماکیاول به عنوان معلم بزرگ توجیه استفاده از هر وسیله ای برای کسب قدرت، اگر می توانست زنده می شد و در کلاس درس برخی جریان ها تلمذ می کرد!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار