وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس دستور رئیس جمهور برای سال ۹۶ طرحی برای بیمه بازنشستگان روستایی با قیمت ارزان تر در نظر گرفته می شود.
کد خبر: ۴۰۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 15 April 2017
علی ربیعی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بردسیر گفت: هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان پروژه داریم و ظرف چهار سال اخیر زیرساخت های خوبی در بردسیر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم طی برنامه ریزی که داریم زیرساخت های آماده شده در شهرستان را به برخی مشاغل وصل کنیم چهره شهرستان تغییر می کند.

ربیعی با اشاره به اینکه چهار ویژگی خوب در استان کرمان وجود دارد، گفت: رشد و توسعه زمانی درست است که بتواند زندگی مردم را بهبود بخشد و مردم شادتر زندگی کنند.

وی تصریح کرد: جریان توسعه در استان کرمان به یمن برنامه ریزی ها روشی متفاوت از سایر نقاط است.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبقه تمدنی برای توسعه اقتصادی، محوریت قرار دادن بخش خصوصی توسط استاندار و عدم تمرکز ویژگی های این استان است.

وی با اشاره به اینکه افزایش منابع تسهیلاتی را وظیفه خود می دانم، افزود: وضعیت درمانی در استان کرمان قابل قبول است و ارزش دفترچه ها بالا رفته است.

ربیعی گفت: براساس دستور رئیس جمهور برای سال ۹۶ طرحی برای بیمه بازنشستگان روستایی با قیمت ارزان تر در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم هیچ دخالتی در زندگی خصوصی مردم نکرد، ادامه داد: سعی کردیم در سه جهت در این دولت حرکت کنیم و فکر می کردیم این سه جهت مکمل یکدیگر هستند؛ در یک جهت سیاست خارجی اتخاذ کردیم که کشور با آرامش بیشتر کار کند.

ربیعی از اسرائیل به عنوان ناراضی ترین دولت از موفقیت های ایران نام برد و گفت: تنها همین یک دولت از سیاست های ایران ناراضی بوده و تهدید می کند.

وی گفت: سعی کردیم با حفظ تمامیت ارضی، استقلال و عزت ایران اسلامی حقوق ملت را در دنیا ایفا کنیم معتقد هستم که قدرت ما در رهبری بزرگ است و با رهبری های مدبرانه معظم له زیرساخت قدرت ایجاد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تورم به عنوان دشمن زندگی فقرا و مردم جامعه نام برد و اضافه کرد: سرمایه گذاری هایی انجام شد و همه می گفتند که سال دیگر این دولت رشد نمی کند در حالی که امسال هفت درصد رشد داشتیم؛ البته این رشد هنوز در زندگی فقرا تاثیر نگذاشته است و مستلزم گذر زمان است.

ربیعی ادامه داد: آرزوی امام راحل (ره) کم کردن رنج محرومان بود و ما تا حدی به این امکان دست یافتیم، تلاش ما این بود که کنار محرومان باشیم و افتخار ما در این دولت این است که در خدمت مردم باشیم.

وی گفت: ما تعهد دادیم نشاط را به زندگی مردم بیاوریم و مثل یک سرباز در خدمت مقام معظم رهبری باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار