عبدالمجید شیخی
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه روحانی از پخش زنده مناظره‌ها می‌ترسد، گفت: رئیس‌جمهور می‌داند در مناظره‌های زنده تلویزیونی محکوم می‌شود.
کد خبر: ۴۱۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 23 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، عبدالمجید شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با پخش مناظره‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه اقتصادی سوء مدیریت داشته است.

وی تصریح کرد: دولت در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مسائل پیرامون حوزه اقتصاد و مشکلات و کمبودهای موجود هیچ پاسخی ندارد تا به مردم بدهد.

این کارشناس مسائل اقتصادی در پاسخ به سؤالی با مضمون حواشی پیرامون پخش زنده یا ضبط‌شده مناظره‌های کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور از پخش زنده مناظره‌های تلویزیونی می‌ترسد، افزود: مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد.

شیخی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور مطمئن است در مناظره‌های تلویزیونی محکوم می‌شود، اضافه کرد: دولتی‌ها می‌خواهند صحبت‌ها را سانسور کنند.

وی با بیان اینکه نباید یادمان برود که شگرد دولت یازدهم تهمت زدن به منتقدانش است، تصریح کرد: دولت منتقدان را تندرو، بی شناسنامه، بی‌سواد و اهل کوچه و خیابان لاله‌زار معرفی کرده و دنبال اتهام‌زنی به منتقدان است.

این کارشناس مسائل اقتصادی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور تحمل شنیدن انتقادات را در پخش زنده مناظره‌ها ندارد، اضافه کرد: رئیس‌جمهور گوش شنیدن انتقادهای منتقدان را ندارد.

شیخی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور جوابی برای دلایل مشکلات موجود در کشور ندارد، تصریح کرد: دولت دنبال سانسور مناظره‌هاست و آرای رئیس‌جمهور با پخش زنده مناظره‌ها ریزش پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: مردم هم می‌فهمند که رئیس‌جمهور طی این چهار سال چقدر به مردم دروغ گفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار