امام جمعه موقت کرمان خواستار توجه جدی کاندیداهای ریاست جمهوری به ظرفیت های داخلی شد.
کد خبر: ۴۱۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 29 April 2017
حجت الاسلام محمد قاسمی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های داخلی گفت: باید از این ظرفیت ها برای پیشرفت کشور و رونق اقتصادی استفاده کرد.

وی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی را توجه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی عنوان و تصریح کرد: یکی از مسائلی که باید در انتخابات ریاست جمهوری مدنظر قرار داد انتخابی فردی است که این مسئله مهم را مورد توجه قرار دهد.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران ادامه داد: این مذاکرات با هدف ایجاد گشایش در کشور انجام شد اما برای همگان مشخص شد که آمریکا مانند همیشه قابل اعتماد نبوده و به دنبال بهانه گیری هستند.

امام جمعه موقت کرمان گفت: یکی از مسائلی که در این دوره از ریاست جمهوری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد استفاده از توانایی جوانان است.

حجت الاسلام قاسمی زاده همچنین با تسلیت به شهادت رسیدن تعدادی از مرزبان ایران اسلامی گفت: هدف دشمنان نابودی جمهوری اسلامی است لذا باید کاملا هوشیار باشیم.

وی با گرامیداشت روز سپاه از سپاه به عنوان بازوی مطرح انقلاب نام برد و افزود: سپاه در دوران مختلف پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن توسط اوقاف و امور خیریه گفت: یکی از ضرورت های جامعه امروز ترویج فرهنگ قرآنی است.

حجت الاسلام قاسمی زاده تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هویت اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: هویت اسلامی به این معناست که مسلمانان باید در رفتار و برنامه های خود به یک سری اصول پایبند باشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار