رئیس دادگستری شهرستان دماوند از تشکیل ۴ پرونده تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 03 May 2017
مجتبی محمدی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دماوند گفت: دستگاه قضایی تلاش دارد تا در کنار هیات اجرایی و فرمانداری به برگزاری هرچه با شکوهتر انتخابات کمک کند.

وی افزود: بخشی از روند اجرایی انتخابات به فعالیت های تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی بر می گردد که در این خصوص گاه با تخلفاتی مواجه هستیم و در حال حاضر حدود ۳ الی ۴ مورد تخلف انتخاباتی به دستگاه قضایی گزارش شده که پس از تشکیل پرونده در حال بررسی است.

رئیس دادگستری شهرستان دماوند با تاکید بر تسلط دستگاه قضایی بر اتفاقاتی که در عرصه انتخاباتی شهرستان دماوند رخ می دهد، گفت: قبل از شروع زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و از زمان ثبت نام های نامزدها، رصدها آغاز شده و فعالیت های نامزدها در محیط واقعی و نیز فضای مجازی به دقت مورد بررسی قرار دارد.

محمدی با بیان این که این رصدها در زمان تبلیغات قانونی نیز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: روز انتخابات نیز تمام اتفاقات و تحرکات کاندیداها تحت کنترل است و دستگاه قضایی اجازه نمی دهد عده ای با بی اخلاقی و بی قانونی فضای انتخابات را از خدشه دار کنند و با متخلفان برخورد خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار