کد خبر: ۴۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 03 June 2015
معاون ورزشی دانشگاه آزاد می‌گوید تیم‌های ورزشی این مجموعه بر اساس اصول حرفه‌ای فعالیت خود را دنبال می‌کنند و کسب 15 عنوان اول تا سومی تیم‌های دانشگاه آزاد در ورزش ایران، نشان از این امر دارد.

به گزارش ایسنا، محمد دادگان پس از قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر تنیس روی میز ایران اظهار کرد: خوشبختانه تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بیش از 20 رشته فعالیت دارند که در 15 رشته عناوین اول تا سومی را کسب کردیم و تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد نیز یکی دیگر از عناوین قهرمانی را در ورزش ایران بدست آورد.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد در 10 رشته ورزشی عناوین نخست را در ایران کسب کرده و در 8 رشته سهمیه آسیایی را بدست آورده که نشان از کار حرفه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه ورزش دارد.

دادگان همچنین به نایب قهرمانی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران نیز اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد از نظر فنی چیزی در دیدار پایانی کم نداشت، ولی به هزینه‌هایی که تیم مهرام کرده بود نیز نگاه کنید. بر اساس گفته‌های آقای مشحون (رییس فدراسیون بسکتبال) تیم مهرام 6 برابر دانشگاه آزاد هزینه کرده بود.

معاون ورزش دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: با این همه حضور دانشگاه ازاد در فینال رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال یک افتخار بود.

او به حضور بانوان در دیدار دانشگاه آزاد و مهرام نیز اشاره کرد و گفت: دیدار پایانی لیگ حرفه‌ای بسکتبال در شرایطی با حضور بانوان برگزار شد که هیچ مشکلی در این زمینه بوجود نیامد. ما به اصولی پایبند هستیم و آن را سرلوحه کار خویش قرار داده‌ایم و همه دیدند که دیدار نهایی لیگ بسکتبال با حضور بانوان در چه شرایط آرامی و مساعدی برگزار شد.

دادگان افزود: زمانی هم که در فدراسیون فوتبال حضور داشتم به این اصول پایند بودم و آن را مد نظر قرار می‌دادم.

رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی در مورد رای علی کفاشیان به "بلاتر" با وجود حواشی بوجود آمده نیز گفت: من نمی‌توانم در مورد رای رییس کنونی فدراسیون فوتبال اظهار نظر کنم. حتما ایشان تمامی موارد را در نظر گرفته‌اند و به بلاتر رای داده‌اند و شاید اگر من هم به جای ایشان بودم به بلاتر رای می‌دادم.

او در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت این روزهای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نیز اظهار کرد: من حدود 9 ماه پیش نظرم را در مورد این دو باشگاه اعلام کردم. به نظرم اراده‌ای برای خصوصی سازی این دو باشگاه وجود ندارد.

دادگان تصریح کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را نمی‌توان به شخص واگذار کرد و وقتی وزارت ورزش که این مساله را می‌داند چرا چندین ماه است این اقدامات را دنبال می‌کند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار