رصد رسانه ها
با اضافه شدن تیم رسانه ای سرپرستی روزنامه اعتماد در استان اردبیل به تحریریه نشریه مهر اردبیل، این نشریه محلی فعال تر از یکسال گذشته در صحنه سیاسی و رسانه ای استان حضور خواهد یافت تا به ستون فقرات رسانه ای حامیان گفتمان اعتدال در جناح استاندار کنونی تبدیل شود.
کد خبر: ۴۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 03 June 2015

به گزارش تابناک اردبیل، در حالی که در شناسنامه آخرین شماره اردیبهشت ماه هفته نامه مهر اردبیل اسامی تیم روزنامه اعتماد ویژه وقتی اردبیل به چشم می خورد، این هفته نامه توانسته است ترکیبی متفاوت را از خود در تولید محتوا نشان دهد.

دلایل اسباب کشی رسانه ای تیم روزنامه اعتماد به هفته نامه مهر مشخص نیست.

در شماره فوق الذکر بخشی تحت عنوان پرونده مجلس اختصاص یافته است که در آن مصاحبه ای با اسماعیل خوشنویس نماینده مردم اردبیل در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی توسط صادق پناهی صورت گرفته است.

در این مصاحبه از خوشنویس علاوه بر بیان نقطه نظرات خود در مورد وظایف نمایندگی در رابطه با دلایل کناره گیری از سیاست پس از پایان دوره نمایندگی و عملکرد وی در قامت نمایندگی مجلس سوالاتی پرسیده شده و به دوچرخه معروف وی که با آن در تهران به انجام امورات خود مشغول بوده است نیز اشاره شده است.

این در حالی است که برخلاف روش معمول نشریات اردبیل هیچ نامی از چهره های مطرح برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره آتی به چشم نمی خورد تا این طور به نظر برسد که هدف از پرونده مجلس این نشریه حرکت به سمت ارائه یک نقشه راه بدون قرار گرفتن در بازی سیاست بازانی است که سودای بهارستان دارند.

این را بخصوص زمانی می شود فهمید که مقاله ای با قلم محمود محمد هدایتی با عنوان شیخ معترض به تشریح زندگی سیاسی آیت االه عبدالحسین لنکرانی نماینده سرشناس مردم اردبیل در مجلس شورای ملی پرداخته است.

همچنین در این شماره مصاحبه ای با علیرضا سلیمانی عضو شورای اسلامی شهر اردبیل که پیشتر در بحث انتخاب هیئت رئیسه خبرساز شده بود نیز انجام شده است.

در این هفته نامه ادعا شده است سلیمانی تنها عضو اطلاح طلب و مسلط به مسائل فنی و عمرانی در شورای اسلامی شهر است که میان او و جریان اعتدال گره خوردگی وجود دارد چرا که به طبع حضور جواد زنجانی در فرمانداری اردبیل او توانسته است به شورای اسلامی شهر اردبیل رفته و از همان زمان با نقش آفرینی در صرفه جویی میلیاردی در بحث پل میدان قدس توانمندی های خود را نشان دهد.
این تیم رسانه ای علاوه بر روزنامه اعتماد ویژه اردبیل و ماه نامه مهر؛ فصلنامه تدبیر را در حوزه اقتصادی به سردبیری اشکان شکاری و مدیر مسئولی حسین پیرموذن منتشر می کنند.

به نظر می رسد با اضافه شدن تیم رسانه ای سرپرستی روزنامه اعتماد در استان اردبیل به تحریریه نشریه مهر اردبیل، این نشریه محلی فعال تر از یکسال گذشته در صحنه سیاسی و رسانه ای استان حضور خواهد یافت تا به ستون فقرات رسانه ای حامیان گفتمان اعتدال در جناح استاندار کنونی تبدیل شود.

تیم مطبوعاتی سرپرستی روزنامه اعتماد در استان که با تیتر معروف "تکنوکرات تنها" تجربه حمایت تمام قد رسانه ای از استاندار اردبیل را در روزهای حساس دوران کاری او داشته اند در حال حاضر در حال ایفای نقش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و سعی دارند در استان بین دولت محلی و نمایندگان مجلس بعدی استان نقش پل ارتباطی را ایجاد کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار