شهردار کرمان گفت: برنامه های شهرداری در چشم انداز ۱۴۰۴ کرمان بر محور گردشگری قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۵۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 01 July 2017
علی بابایی جمعه شب در حاشیه نشست با مدیران دفاتر گردشگری کشور با اشاره به اینکه برنامه های شهرداری در چشم انداز ۱۴۰۴ کرمان، بر محور گردشگری قرار دارد، اظهار داشت: در همین راستا شهرداری کرمان در دو بخش فیزیکی و کمّی اقداماتی را انجام داده است.

وی با بیان این که بافت تاریخی کرمان از جاذبه های گردشگری شهر است افزود: کف سازی و بدنه سازی بازار، مرمت مدرسه بانو حیاتی، بدنه سازی میدان شهدا، بهسازی میدان توحید، مرمت مقبره خواجه اتابک و حمام باغ لله، ... از اقدامات شهرداری در حوزه احیای بافت تاریخی و توسعه صنعت گردشگری است.

بابایی با اشاره به ضرورت وجود زیرساخت های لازم برای توسعه این صنعت تاکید کرد: شهرداری کرمان با مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار، احداث ۲۴۰ چشمه سرویس بهداشتی مدرن در ۴۰ نقطه از سطح شهر کرمان را در دستور کار قرار داد.

وی اظهار داشت: همچنین فضاهای تفریحی و اقامتی جدید مانند دریاچه جنگل قائم، بوستان جبلیه و بوستان طبیعت در مسیر گردشگران داخلی و خارجی احداث شد.

شهردار کرمان با اشاره به انتصاب مشاور گردشگری و تشکیل کارگروهی در این زمینه افزود: به دلیل توجه شهرداری کرمان به همه ابعاد گردشگری، رویکرد مدیران تابعه به سمت این مبحث مهم تقویت شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار