نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: 30 اسکله خصوصی در شمال کشور ساخته می شود.
کد خبر: ۴۵۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 09 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، شمس اله شریعت نژاد در جلسه شورای اداری تنکابن با تبریک روز دهیار، آنان را پیشانی کار و تلاش در روستا و پیشرو در خدمت رسانی به مردم دانست و اظهار کرد: دهیاران باید با هنر مدیریت و تدبیر کارها را به سوی پیشرفت هدایت کنند.
 
وی هنر اعتمادسازی را جز مشخصه های بارز دهیاران عنوان و تاکید کرد: وجود ظرفیت ‎ ها، استعدادها و نعمت‌های فراوان در شمال کشور زمینه فعالیت بیشتر دهیاران را فراهم کرده که موجب ایجاد استعدادهای متعدد در منطقه می‌شود.
 
نماینده مردم شهرستان ‎ های تنکابن، رامسر و عباس آباد با بیان ایجاد 970 هزار شغل در سال از سوی دولت، استفاده از مستعدترین نقاط کشور برای اجرای این امر را مهم دانست و اظهار کرد: در جلسات متعددی که با کابینه دولت به ویژه دکتر نوبخت برگزار شد پیشنهاد ایجاد 30 اسکله با کمک بخش خصوصی در شمال کشور مطرح شد که گامی بلند برای تحول در زمینه اقتصاد و اشتغال است.
 
به گزارش ایسنا؛ سیدامیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز وجود 190 دهیاری در تنکابن را عامل پیشرفت و ارتقای بخش روستایی این شهرستان مطرح و تصریح کرد: در انتصاب دهیار باید عملکرد آنان مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان با اتکا بر این مشخصات زمینه توسعه پایدار را در روستاها فراهم کرد.
 
وی با بیان اینکه دهیاران مدیران اجرایی روستای خود هستند، خاطرنشان کرد: باید نوع نگرش به جایگاه ها تغییر کرده و به آن احترام گذاشته شود.
 
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در پایان افزایش 30 درصدی بودجه تملک دارایی را گامی مثبت برای ارائه خدمت و پیشرفت منطقه دانست و گفت: امیدواریم در تخصیص بودجه نیز این افزایش را تجربه کرده و از ظرفیت و استعدادهای فراوان شهرستان برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد.
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار