آشنایی با داوطلب تصدی مسئولیت شهرداری
به دنبال طرح سئوالاتی در مورد سوابق برخی داوطلبان تصدی مسئولیت شهرداری اردبیل از طرف برخی اعضای شورا و فعالان سیاسی، هواداران مهندس علیرضا سلیمانی در تماس با تابناک اردبیل خواستار اطلاع رسانی بیشتر درباره مهمترین سوابق فنی و اجرایی وی شدند.
کد خبر: ۴۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 10 June 2015

به دنبال طرح سئوالاتی در مورد سوابق برخی داوطلبان تصدی مسئولیت شهرداری اردبیل از طرف برخی اعضای شورا و فعالان سیاسی، هواداران مهندس علیرضا سلیمانی در تماس با تابناک اردبیل خواستار اطلاع رسانی بیشتر درباره مهمترین سوابق فنی و اجرایی وی شدند که در ادامه منتشر می شود. ضمن آنکه تابناک اردبیل در جهت عمل به رسالت های ذاتی خود آمادگی انتشار سوابق و دیدگاههای سایر کاندیداها را نیز دارد.

و اما اهم سوابق فنی و اجرایی اعلام شده از طرف هواداران مهندس علیرضا سلیمانی عبارتند از:

- سال 76 یعنی 14 سال پیش از ناظران فنی و مدیران اجرایی اولین بزرگراه زیر زمینی کشور به نام امیرکبیر در خیابان شهدای تهران با کارفرمایی شهرداری منطقه 12 تهران

- سال 77 فعالیت در سازمان بازرسی وزارت بازرگانی در تهران یعنی 13 سال پیش

- سال 79 تا 82 مسئول و مهندس ناظر پروژه های عمرانی فرودگاه اردبیل که نقش به سزایی در آماده سازی یکی از زیرساختی ترین طرح های استان ایفاء نمود.

- مدیر اجرای پروژه ساخت اولین و دومین تقاطع غیر همسطح شهر اردبیل به نامهای پل رضوان و کارشناسان در سالهای 84 تا 87

- مدیر اجرای پروژه بهسازی گردنه حیران و صایین در سالهای 83 و 84

- انتخاب به عنوان اولین عضو علی البدل شورا با آرای مردم اردبیل

- عضو شورای فنی استان سال 91

-دبیر هنرستان فنی شیخ بهایی اردبیل سه سال

خاطر نشان می شود که به دنبال انتصاب جواد زنجانی به عنوان فرماندار اردبیل، مهندس علیرضا سلیمانی به جمع شورای شهر اردبیل پیوست و با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران در کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر که نظارت عالیه پروژه های عمرانی شهر دارد، حضور فعالی داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
vahid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
علت اینکه در داخل شورا اعضایی از شورا و خانواده های درجه یک آنها کاندیدا شده و سپس به نفع عضو دیگر شورا (جناب آقای مهندس سلیمانی)کناره گیری می کنند چیست؟

چه منافعی در انتخاب شهردار از داخل شورا (جناب مهندس سلیمانی) برای اعضای شورای شهر وجود دارد؟
اگر قرار بود شهردار از داخل شورای شهر اردبیل انتخاب شود بهتر نبود که مردم به جای انتخاب شورا، مستقیم شهردار را انتخاب می کردند؟ سهم خواهی آقای مهندس سلیمانی از سکان دار شدن شهرداری به چه علت می باشد؟
پیله رودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
انصراف های از کاندیداتوری شهر داری بخاط همین گزینه بود که پس از کسب این کرسی قدرت رو در شهرداری با انصراف دهندگان تقسیم کند تابناک وجدانا" جانبداری نکن این نظر منتشرکن
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
باسلام
با توجه به شناخت کافی اینجانب از آقای سلیمانی ،ایشان بعد از تاسیس شرکت عمرانی ، فعالیت خودش را بعنوان پیمانکاردر اردبیل شروع کرد
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
شاید مهندس خوبی باشه از لحاظ فنی، ولی سابقه مدیریت اصلا نداره در ادارات. چون قبلا بعضی حرفها در سایتهای مجازی زدن که نشون میده اصلا اهل سیاست و مدیریت نیستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار