شهردار اردبیل با بیان این که توسعه اجتماعی زمینه ساز توسعه عمرانی است، گفت: ارتقای کمیته زیست محیطی و توسعه اجتماعی- فرهنگی به عنوان یک هدف کلان در مجموعه شهرداری اردبیل و در برنامه‌های آن مدنظر قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 11 June 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید لطف‌الهیان،‌ شهردار جدید اردبیل دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ اعضای شورای شهر برنامه‌های کاندیداهای شهرداری اردبیل را به دقت مورد بررسی قرار دادند که برنامه‌های اینجانب تعریفی از تمامی مسائلی بود که پیش‌نیاز توسعه شهر و در واقع خلاصه فعالیت‌های عمرانی شهر بوده است.

وی گفت: شهر موجودی زنده و شهرداری یک نهاد خدماتی و اجتماعی است و در برنامه ارائه شده سعی داشتم ضعف‌های تمامی نقاط شهر را بررسی کرده وبا ارائه یک برنامه فرادستی و جامع در صدد رفع مشکلات این مناطق تلاش کنم.

شهردار اردبیل افزود: تقدیر و تشکر می‌کنم از اعضای شورای شهر اردبیل که برنامه‌های بنده را قبول کردند و به طور دقیق این انتخابات نماد کامل دموکراسی بوده است.

در هشتاد و سومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل، شهردار اردبیل بعد از هفته‌ها بررسی انتخاب شد که حمید لطف‌الهیان در رقابت با علیرضا سلیمانی به عنوان شهردار اردبیل انتخاب شد.

این رأی‌گیری بین علیرضا سلیمانی،‌ حمید لطف‌الهیان، ابراهیم فتایی، یاور وحدتی پور و فرید صالحی برگزار شد که در پایان، رأی‌گیری با نتیجه 7 بر 6 به سود لطف الهیان به پایان رسید. سالار شاکر و اکبر صمدی انصراف خود را از کاندیدبودن برای شهرداری اردبیل اعلام کرده بودند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار