فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با همت سپاه حضرت عباس(ع) و بسیج سازندگی ۱۰۷ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۴۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 11 June 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: سپاه پاسداران حضرت عباس(ع) و بسیج سازندگی در سال‌های گذشته در راستای محرومیت‌زدایی در استان اردبیل اقدامات بسیار اساسی انجام داده‌اند که اهتمام و توجه ویژه به مناطق محروم و مرزی از اولویت‌های اساسی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه در سال 93 نیز برنامه‌های بسیار مهمی در راستای محرومیت‌زدایی در استان اردبیل اجرا شده است، افزود: در سال‌های آینده نیز برای محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌های کوچک در مناطق محروم و مرزی برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 23 هزار نفر در قالب راهیان نفر به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند که اجرای طرح راهیان نور و اعزام کاروان به مناطق عملیاتی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه داشته است.

بابازاده با اشاره به اینکه همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) 8 هزار و 150 نفر از استان اردبیل به مرقت امام راحل اعزام شده‌اند، گفت: سپاه پاسداران حضرت عباس(ع) با برنامه‌ریزی اساسی در راستای اعزام راهیان نور و زائران به مرقد امام خمینی(ره) تمام تلاش خود را به کار گرفت.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یکی دیگر از برنامه‌های بسیار مهم سپاه حضرت عباس(ع) را برگزاری اردوهای هجرت با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان دانست و بیان کرد: این اردوها نقش بسیار اساسی در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی داشته است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان نیز در برگزاری اردوهای هجرت اعزام کاروان راهیان نور و اعزام زائران به مرقد امام راحل همکاری و هماهنگیی لازم را داشته‌اند، افزود: امیدواریم در سال‌های آینده این همکاری و هماهنگی‌ها توسعه یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار