استفاده از تمام ظرفیت‌ها به‌منظور ارتقای وضعیت معیشت عشایر مدیرکل امور عشایر استان در سفر به شهرستان اقلید از گسترش روابط با فرماندار این شهرستان به‌منظور ارتقای وضعیت معیشت عشایر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 01 August 2017

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس :روح‌الله بهرامی مدیرکل امور عشایر فارس به همراه علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و نایب‌رئیس فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی از مناطق عشایری و جاده مواصلاتی عشایری قطار آغاج به طاسک در شهرستان اقلید بازدید کردند.

این جاده عشایری به طول 8 کیلومتر در مرز استان فارس و اصفهان قرار دارد و تمام مراحل راهگشایی و زیرسازی آن توسط اداره امور عشایر شهرستان اقلید انجام‌شده است.

اکبری در دیدار با عشایر منطقه اقلید گفت: تمام تلاش خود را در جهت کمک و همکاری با متولیان جامعه عشایری به کارخواهم گرفت و از پیگیری مشکلات این جامعه مولد لحظه‌ای کوتاه نخواهم آمد.

وی از مسئولان درخواست کرد تا راهکارهای قانونی جهت بهره‌مندی عشایر از بودجه‌های شهرستانی همانند روستائیان را فراهم نموده و در بخش‌هایی که ضعف و خلأ قانونی نیز وجود دارد، بیان کنند تا تمهیدات قانونی آن اندیشیده شود.

مدیرکل امور عشایر استان فارس هم در دیدار با فرماندار اقلید بر گسترش روابط و استفاده از تمام ظرفیت‌ها به‌منظور ارتقای وضعیت معیشت جامعه مولد عشایر تأکید کرد.

روح‌الله بهرامی در این دیدار به برنامه‌های راهبردی امور عشایر در این شهرستان اشاره کرد و فرماندار اقلید قول مساعد داد که با همکاری سایر ادارات از هیچ کوششی در جهت رفع مشکلات عشایر دریغ نخواهند ورزید و آماده هرگونه همکاری در این زمینه می‌باشد.

به گزارش فارس، شهرستان اقلید محل ییلاق بخشی از عشایر ایلات قشقایی و خمسه به تعداد 4020 خانوار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار