مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه شبکه‌سازی یکی از راه‌های مطلوب در رفتارسازی تبلیغی است، گفت: باید روشمند و سیستماتیک عمل کنیم.
کد خبر: ۴۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 17 June 2015
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه شبکه‌سازی یکی از راه‌های مطلوب در رفتارسازی تبلیغی است، گفت: باید روشمند و سیستماتیک عمل کنیم.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام علی دشتکی در همایش طلایه‌داران تبلیغ در همدان اظهار کرد: گسترش اسلام، ایجاد موج بیداری اسلامی و تلاش برای برپایی عدالت‌خواهی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید این نعمت را ارج نهاد.

وی با اشاره به نابسامانی وضعیت دنیا گفت: در این دنیای طوفان‌زده، کشتی کشور ما توسط مقام معظم رهبری و تدابیر حکیمانه ایشان به سلامت و شتابان در پیش است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه جبهه کفر روز به روز در حال ضعیف شدن است افزود: امروز شاهد اعتراف جبهه کفر در عقب‌نشینی در مقابل جبهه اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه ما باید روشمند و سیستماتیک عمل کنیم گفت: استفاده از ظرفیت مبلغان برای ترویج بیشتر دین و دینمداری در جامعه از موضوعاتی است که باید نسبت به آن نگاهی ویژه داشت.

دشتکی با بیان اینکه اسلام در پی اجرای عدالت اجتماعی است، اظهار کرد: جبهه کفر با محوریت استعمار و صهیونیست حتی از لفظ اسلام نیز وحشت دارد.

وی تأکید کرد: در نگاه اسلام بحث مسئول بودن و مسئولیت‌پذیر بودن انسان یک اصل است که مطالبه‌گری برای احقاق عدالت را نیز در پی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه باید بحث تبیین اسلام ناب یکی از اولویت‌های تبلیغی ما باشد یادآور شد: در تبلیغ اسلام ناب محوریت باید با قرآن و عترت باشد.

وی تأکید کرد: بدون همراهی این دو عامل، انسان نمی‌تواند به تعالی و کمال برسد که این نکته باید مد نظر باشد.

دشتکی با بیان اینکه ما امروز وظیفه داریم مسائل اجتماعی را با تکیه بر قرآن و بیان احادیث معصومین(ع) تبیین کنیم، خواستار توجه به این مهم شد.

وی استفاده از ظرفیت فضای مجازی به عنوان یک ابزار تبلیغی را خواستار شد و افزود: مبلغان دارای شرایط باید با استفاده از این ابزارها به تبلیغ خود ادامه دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: امروز روحانیت محور انتقال اصول و ارزش‌های الهی است که باید آن را به بهترین نحو ممکن مد نظر قرار داد.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار گرفت، افزود: شکل منبر رفتن و محتوا نیز با گذشته فرق کرده و باید با توجه به ذائقه مردم نسبت به تبلیغ دین و تبیین آن اقدام شود.

دشتکی علوم ارتباطات را یکی از محورهای ارتباطی جهان بشریت دانست و افزود: امروز کتاب، مقاله، حقوق ارتباطات و تبلیغ یکی از مسائلی است که باید از این فن و ابراز نهایت بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه شبکه‌سازی یکی از وظایف ماست، تصریح کرد: در بحث شبکه‌سازی باید، کارها را اولویت‌بندی کرده و سپس اقدام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: سال گذشته ائمه جمعه و صدا و سیما طی یک هماهنگی، در زمینه توجه به امر تبلیغ در ماه رمضان استحکام‌بخشی پایه‌های اعتقادی و ایمانی و تقویت نشاط معنوی را پیگیری کردند.

به گفته وی؛ یکی از ضرورت‌های امروز جامعه موضوع اعتقادی است چراکه اگر این موضوع حل شود بقیه مسائل نیز حل خواهد شد.

دشتکی در پایان اولویت‌ها را شامل ایجاد نشاط معنوی با هدف ترویج زندگی اسلامی با محوریت قرآن و عترت، ضرورت توجه به مباحث اخلاق با محوریت آیات و روایات، استفاده از فضای معنوی ماه رمضان برای تبیین مسائل اعتقادی و توجه دادن خانواده‌ها به تربیت اسلامی فرزندان دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار