کد خبر: ۵۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 22 June 2015
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز گفت: از زمان برگزاری هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون، تعهد خیرین مدرسه ساز استان البرز در سال جاری 260 میلیارد ریال برآورد شده است.
علی بهرامی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرز در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، افزود: میزان نهایی تعهد خیرین مدرسه ساز این استان تا دو هفته آینده مشخص می شود.

وی، میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز در سالجاری را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط اعتباری کشور که بر همه دستگاه ها حاکم است، نوسازی مدارس توانست در جشنواره خیرین مدرسه ساز اعتبار مناسبی را برای اجرای پروژه هایش از سوی خیرین جذب کند.

وی ارایه اعتبارات دولتی در سال گذشته را نسبت به بودجه تخصیصی برای مدارس استان البرز نزدیک به نصف عنوان کرد و گفت: اعتبارات دولتی برای این بخش در سال گذشته 115 میلیارد ریال درنظر گرفته شد که فقط حدود 60 درصد آن به این بخش واگذار شد.

بهرامی اولویت اجرای پروژه ها را در سال جاری همچون سال گذشته، تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و افزود: مشارکت خیرین استان البرز از ابتدای تشکیل استان تا سال جاری از رشد خوبی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: بطوریکه در سال 90 خیرین 130 میلیارد ریال ،سال 91، 170 میلیارد ریال، سال 92، 220 میلیارد ریال و در سال 93 ، 240 میلیارد ریال متعهد برای امر مدرسه سازی شدند که افزایش چشمگیری را طی این سال ها نشان می دهد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز ابراز امیدواری کرد که این مشارکت در سالجاری تا 300 میلیارد ریال برسد.

وی گفت: این مشارکت خوب خیرین نشان دهنده درک مناسب مردم از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و تاثیر مدرسه سازی در ارتقای علمی و فرهنگی بر جامعه است.

بهرامی در پایان اظهار داشت: امسال که سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، می طلبد تا دیگر دستگاه های دولتی نیز با توجه به نقش مردم، از مشارکت مردم در اجرای طرح هایشان استفاده کنند.

استان البرز دارای حدود یکهزار و 200 واحد آموزشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار