مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران
برای اصلاح هر سند قریب 10 میلیون تومان برای دولت و ارباب رجوع هزینه می شود که باید با نظم در امور و دقت بیشتر و نظارت دقیق رؤسای واحدهای ثبتی از تکرار آن جلوگیری شود.
کد خبر: ۵۱۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 01 November 2017
 به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در دومین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران مازندران تأکید کرد که  سران دفاتر اسناد رسمی در انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران شرکت نمایند .
 
 به گزارش خبرنگار ما ، محمد حسن بهادر در حاشیه سومین جلسه شورای ادرای اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران که اوایل آبان ماه در شهرستان نور و با حضور کلیه رؤسای واحدهای ثبتی برگزار شد ، بر شرکت فعال سران دفاتر اسناد رسمی و دفتریاران در این انتخابات تأکید کرد.
 
مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در ابتدای این نشست ضمن عرض خسته نباشید و تقدیر از زحمات رؤسا و کارکنان واحدهای ثبتی اظهار داشت نظم وانضباط دو عامل کلیدی جهت رسیدن به اهداف وبرنامه های سازمانی می باشد که رضایتمندی مردم را نیز در پی خواهد داشت.
 
وی تصریح کرد برای اصلاح هر سند قریب 10 میلیون تومان برای دولت و ارباب رجوع هزینه می شود که باید با نظم در امور و دقت بیشتر و نظارت دقیق رؤسای واحدهای ثبتی از تکرار آن جلوگیری شود.
 
بهادر با اشاره به نقش مهم عملکرد رؤسا و کارکنان ادارات ثبت اسناد در ارتقاء جایگاه ثبت اسناد و املاک و اعتبار بخشی به اسناد در جامعه افزود قانون گرایی ، رشد فرهنگ مسئولیت پذیری ،پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع همراه با خدمت رسانی برتر و کیفی دراین مسیربسیار کارساز و ضروری است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در پایان با اشاره به نقش و جایگاه کانون سردفتران و دفتریاران در حفظ حقوق صنفی و حرفه ای دفاتر اسناد رسمی بر شرکت همه سران دفاتراسناد رسمی و دفتریاران در انتخابات پیش روی کانون سردفتران استان تأکید کرد و از رؤسای واحدهای ثبتی خواست در این خصوص اطلاع رسانی کامل و جامعی داشته باشند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار