ياسر سليماني:
هدف ما از معرفي کلي استان اين بود که بتوانيم در حوزه گردشگري و مسائل اقتصادي نتايجي بگيريم. تاکنون 120 جلسه را در مورد اين جشنواره با مديران و مسوولان استان برگزار کرديم و به سراغ 18 فرمانداري رفتيم.
کد خبر: ۵۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰ 29 June 2015
ياسر سليماني  در نشست بررسي برنامه هاي هفته فرهنگي کرمان که با حضور استاندار کرمان برگزار شد افزود: 28 کميته و کارگروه براي برگزاري جشنواره و هفته فرهنگي و اقتصادي کرمان در تهران تشکيل داده ايم و تا زمان برگزاري جشنواره يک ماه زمان داريم.

وي گفت: از اوايل اسفندماه سال گذشته کار را در قالب جشنواره فرهنگي و اقتصادي استان آغاز کرديم و شوراي مرکزي با مرکزيت استانداري کرمان تشکيل شد و همه حوزه هاي استان کرمان را شامل مي شود.

وي ادامه داد: هدف ما از معرفي کلي استان اين بود که بتوانيم در حوزه گردشگري و مسائل اقتصادي نتايجي بگيريم.

وي گفت: تاکنون 120 جلسه را در مورد اين جشنواره با مديران و مسوولان استان برگزار کرديم و به سراغ 18 فرمانداري رفتيم.

دبير جشنواره هفته فرهنگي کرمان در تهران اظهار کرد: نمي خواستيم ظرفيت هاي شهرستان ها در ظرفيت هاي استان گم شود و مي خواستيم براي آنها برنامه ريزي کنيم.

وي گفت: سمينارها، برنامه شب ها و سخنران هاي جشنواره مشخص شده و تلاش براي پررنگ تر شدن کارها داريم. 

سليماني خاطرنشان کرد: سه دبيرخانه در تهران در منطقه 22 و 11 تهران به عنوان دو منطقه پشتيبان استان راه اندازي شده و در چهار استان در شرق، غرب و جنوب کشور نيز دبيرخانه داريم.

وي گفت: دو هفته مانده به زمان جشنواره از رسانه ملي و ساير حوزه ها تبليغات را آغاز مي کنيم و دو هزار عکس از مناطق تاريخي کرمان را در مترو تهران که روزانه دو تا سه ميليون نفر از آن استفاده مي کنند، توزيع مي شود.

وي افزود: هر شهرستان متناسب با توانايي خود ظرفيت هايش را ارايه مي دهد و امکان فروش محصولات هم وجود دارد.

دبير جشنواره هفته فرهنگي و اقتصادي کرمان تصريح کرد: 26 نفر کرماني در شهرداري تهران داريم که در مسووليت هاي مختلف از جمله معاون و مديرکل فعاليت دارد که براي برگزاري اين جشنواره به ما بسيار کمک کردند.

وي گفت: شرکت مس سرچشمه اسپانسر چاپ کتاب مفاخر استان کرمان است و قرار است 10 تنديس از مفاخر استان بعد از جشنواره در بوستان هاي تهران نصب شود

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار