کد خبر: ۵۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 29 June 2015
پس از استیضاح فانی وزیر آموزش وپرورش دفاع تمام قد تاجگرون عده ای از فرهنگیان با نگاشت نامه ای به تاجگردون اعتراض کردند(اینجا )حال جمعی دیگر با انتشار نامه ای سرگشاده به وی از تاجگردون حمایت کرده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد در این نامه سرگشاده، از وزیر اسبق آموزش و پرورش، محمدعلی نجفی به نیکی یاد کرده‌اند.
در بخشی از این نامه سرگشاده خطاب به نماینده گچساران و باشت آمده است: جناب دکتر تاجگردون؛ فرهنگیانِ در حسرت مدیریت نجفی، با چهره‌ای آرام، با متانت و صداقت، معلمی در قامت وزیر دکتر علی اصغر فانی میثاق بستند. کسی که دغدغه‌اش رفع مشکلات پیش روی فرهنگیان و یاریگری دولت تدبیر و امید بود.
دوباره شاهد بی مهری و نامهربانی گروهی بودیم که باردیگر خواستند آموزش و پرورش را در این هنگامه حساس به چالش بکشند، آنها کسانی بودند که درک عمیق از شرایط کشور و اشراف به تنگناهای ناشی از کاهش قیمت نفت و انبوه ویرانی‌های برجای مانده از ۸ سال گذشته را نداشتند.
و شاهد بودیم نمایندگان شجاعی چون حضرتعالی در مجلس، با درایت و تدبیر و با درک عمیق از شأن فرهنگیان و حساسیت زمان استیضاح و درک شرایط فعلی فرهنگیان و دانش آموزان، به رسالت و وظیفه خطیر خود در قبال سرنوشت آموزش و پرورش عمل کردند و امیدواریم این حمایت حضرتعالی و اعتماد مجدد به وزیر آموزش و پرورش بتواند آغاز مبارکی برای جامعه فرهنگیان باشد.
در بخش پایانی این نامه آمده است: در ماه پر خیر و برکت رمضان، ماه نزول قرآن، از ایزد منان و با استعانت از آیه شریفه « منجاهد فینا لنهدینّهم سبلنا»، توفیق دولت تدبیر و امید و برای حضرتعالی تلاشگر عرصه ملی دیارمان، سلامت و مزید توفیقات را در جهت دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی، مسالت می‌کنیم.
جمعی از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار