رئیس شورای شهر اردبیل مسکوت ماندن آسفالت بزرگراه ولایت تا پایان شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 02 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: برای لایه دوم آسفالت بزرگراه ولایت اردبیل که در بودجه رقم آن پیش‌بینی نشده شهرداری باید از این اوضاع و احوال کمبود اعتبارات 590 میلیون تومان هزینه کند، در حالی که جای تأسف است مدیر منطقه یا مسئول عمران چنین اولویت کاری بزرگ را فراموش کرده و نتوانسته در ردیف بودجه 94 برای آن منابع اعتباری پیش‌بینی کند.

وی ازطرح مسکوت ماندن اجرای لایه دوم آسفالت ولایت اردبیل تا پایان شهریورماه خبر داد و یادآور شد: انتظار داریم شهردار اردبیل با چنین مدیر بی‌تفاوت و فاقد اولویت برخورد کند تا دیگر فراموش نکند در برنامه سالانه چنین طرح‌های اولویت‌داری باید مدنظر قرار گیرد.

رئیس شورای شهر اردبیل از شهردار اردبیل خواست تا با تذکر کتبی به مدیر و مسئولی که قصور کرده حتی نسبت به کناره‌گیری در صورت صلاحدید اقدام کند.

در ادامه این جلسه نائب رئیس شورای شهر اردبیل نیز در سخنانی گفت: در گذشته در چندین منطقه شهری شاهد نشست آسفالت مسیر و خیابان اصلی یا فرعی بودیم که باید با نگاه فنی درست این معایب برطرف شود.

سالار شاکر افزود: بهتر است این نامه به کمیسیون فنی ارجاع داده شود تا با تشخیص آنها در صورت نیاز لایه دوم آسفالت این مسیر اجرایی شود.

اسفندیار هوشیار دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز بیان کرد: اینکه شورا اولویت آسفالت بزرگراه ولایت را رها کرده و به آسفالت سایر حوزه‌ها بپردازد، منطقی به نظر نمی‌رسد و قطعاً بازتاب منفی را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر با آسفالت نکردن خیابان و یا معبری چندین نفر آن هم به مدت کوتاه دچار آزار و اذیت می‌شوند، می‌توان آن را جبران کرد اما وارد آمدن خسارت زیاد به آسفالت این مسیر غیرقابل جبران است که زمینه دوباره‌کاری و هزینه‌کرد اضافی را به همراه خواهد داشت.

دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز عنوان کرد: نشست آسفالت در این مسیر به بهانه دو لایه بودن درست نیست بلکه این مشکل از نبود زیرسازی مناسب است.

علیرضا سلیمانی یادآور شد: باید در زیرسازی پروژه‌های آسفالت‌ریزی دقت کنیم تا از نظر فنی آسفالت مسیرهای مختلف دچار خرابی و نشست نشوند وگرنه به این بهانه نمی‌توانیم دوباره‌کاری را در بحث آسفالت انجام دهیم.

گفتنی است، در این جلسه با اکثریت آرا طرح مسکوت ماندن اجرای لایه دوم آسفالت ولایت اردبیل تا پایان شهریورماه تصویب شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار