رئیس هلال احمر شهرستان بردسیر گفت: مرد گمشده در بردسیر با تلاش تیمهای جستجوی هلال احمر حوالی ساعت 14 امروز (دوشنبه) در حوالی کوه سرخ بردسیر در سلامت کامل پیدا شد.
کد خبر: ۵۷۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 26 February 2018

موسی فخرآبادی افزود: گشت هوایی جمعیت هلال احمر، پس از دریافت مجوز پرواز به جستجوی مرد مسن بردسیری که روز گذشته با خودرویش از خانه خارج شده و بازنگشته بود، پرداخت.
وی اظهار کرد: سرانجام با تلاش تیم جستجوی هوایی و دادن اطلاعات به تیمهای امداد زمینی، مرد 79 ساله بردسیری در حوالی کوه سرخ این شهرستان پیدا شد.
وی گفت: جستجو برای یافتن این مرد پس از دریافت گزارش از سوی خانواده وی در شب گذشته آغاز شد و این عملیات امروز نیز توسط یک تیم هوایی، 2 تیم گشتی واکنش سریع (آنست)، یک تیم پایگاه هلال احمر بردسیر و تیمهای داوطلب مردمی ادامه یافت.
وی افزود: سرانجام همزمان با تیمهای زمینی، بالگرد نیز موفق به یافتن خودروی این فرد شد و او در صحت و سلامت کامل در حالی که در خودروی خود منتظر رسیدن کمک بود پیدا شد.
وی اظهار کرد: هوشمندی فرد گمشده در زمینه ترک نکردن خودرو، موجب در امان ماندن از آسیب های احتمالی دیگر و موجب راحت پیدا شدن او شد.
کوه سرخ و سایت شهید باهنر که محل نصب فرستنده های صدا و سیماست، در حوالی 2 راهی نگار قرار دارد که با بردسیر 20 کیلوکتر فاصله دارد.
بردسیر در فاصله 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار