تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
گزار شها حاکی از عدم حضور تاجگردون در کمیته برنامه ریزی شهرستان گچساران است البته حضور نماینده گچساران در این کمیته ضروری نیست اما گویا با توجه به دعوت از ایشان
کد خبر: ۵۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶ 04 July 2015
گزار شها حاکی از عدم حضور تاجگردون در کمیته برنامه ریزی شهرستان گچساران است البته حضور نماینده گچساران در این کمیته ضروری نیست اما گویا با توجه به دعوت از ایشان وبنا به شرایط ،مسئولین انتظار حضور وی را در این نشست داشته اند . واز طرف دیگر بازار شایعات، این عدم حضور را به نارضایتی تاجگردون از میزان بودجه تخصیصی به شهرستان گچساران تعبیر می کنند واما این عدم حضورهر دلیلی که داشته باشد برخی سایت ها فعلا این غیبت  را به نارضایتی تاجگردون از تقسیم بودجه  وکاهش بودجه عمرانی گچساران تعبیر می کنند.لازم به توضیح است که بودجه عمرانی امسال استان 11میلیارد از سال گذشته کمتر بوده که همین کاهش بودجه بر تخصیص بودجه همه ی شهرستان ها تاثیر کاهشی را داشته است. ضمنا این دلیل قابل قبولی نمی تواند باشد چرا که خود آقای تاجگردون بیشتر از هر شخص دیگری درگیر بودجه بوده وشرایط  واولویت های تخصیصی آن را می داند واگر هم این دلیل از طرف ایشان عنوان شده باشد باید این واکنش را به صورت دیگری تحلیل کرد که باتوجه به عدم اثبات این فرضیه فعلا صحبتی نمی کنیم. ولی در هر صورت باید منتظر بود ودید آیا تاجگردون که معمولا سایت شخصی خود را همیشه بروز رسانی می کند ودر موضوعات مختلف یادداشت جدیدی می گذارد ،در این مورد هم صحبت خواهد داشت یا همه ی این حرفها شایعاتی رسانه ایست واصلا ایشان قصد حضور در این جلسه را نداشته است .
لازم به توضیح است که سایت کبنا نیوز به انتشار این خبر پرداخته که در زیر می خوانیم:

نماینده گچساران و باشت در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان شرکت نکرد.
به گزارش کبنانیوز علیرغم دعوت قبلی از غلامرضا تاجگردون، وی به دلایلی که هنوز مشخص نشده است از حضور در این نشست سر باز زد.
پیگیری های کبنانیوز برای پی بردن به چرائی عدم حضور تاجگردون در نشستی که از موضوعات مورد علاقه نماینده گچسارانو باشت بوده هنوز به جائی نرسیده است.
گمانه زنی های بسیاری در این مورد در نشست امروز کمیته برنامه ریزی بین مدیران و خبرنگاران بود.
برخی این حرکت وی را نشان دهنده اعتراض به نحوه توزیع اعتبارت دانسته و عده ای به انتقاد تاجگردون از میزان بودجه گچساران و کاهش بودجه عمرانی شهرستان اشاره می کردند.
همه اینها در حالی است که رحیمی فرماندار گچساران در ابتدای سخنرانی اش از انتظار برای آمدن تاجگردون به این نشست خبر داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار