ایجاد هرگونه میدان در محل شهرک فرهنگیان سه، غیر کارشناسی است
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب گفت: ایجاد میدان شهرک فرهنگیان سه اتلاف هزینه های میلیاردی برای احداث پل میدان معلم است و بار ترافیکی میدان معلم به این محل منتقل خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 10 April 2018

علیرضا سلیمانی‌فر در گفتگو با تابناک تبریز اظهار داشت: با احداث میدان و یا چهاراه در شهرک فرهنگیان سه، حجم ترافیکی مسیر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: حل معضلات چنین مناطقی با ایجاد روگذر و زیرگذر حل می شود که ضریب ایمنی بالایی دارد و مشکل ترافیکی شهرستان را حل می کند و باید در چنین طرح هایی مشاوره های فنی، منافع و آینده شهرستان را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به تعداد میادین در مسیر پلیس راه تا میدان معلم اظهار داشت: در این مسیر به تعداد لازم میادین وجود دارد و افزودن میدان دیگری به این مسیر بدون مشاوره فنی اصولی نیست.

وی با اعلام صریح مخالفت فنی خود با طرح ایجاد میدان و یا چهارراه در محل شهرک مذکور گفت: با توجه به اینکه این مسیر هنوز به عنوان کمربندی محسوب می شود می بایست ترافیک به صورت روان دراین محل انجام شود و احداث میدان در این نقطه باید توجیه فنی به همراه داشته باشد.

وی رفع برخی مشکلات اساسی در فرهنگیان ۳، از جمله مشکل آب های زیر زمینی در هنگام بارش ها را ضروری دانست و گفت: قبل از اجرای هرگونه طرح باید مشکل آب های زیر زمینی شهرک حل شود تا در ادامه و اجرای پروژه در این نقطه شاهد بروز مشکلات پیش بینی شده نباشیم.

علیرضا سلیمانی‌فر اظهار داشت: امسال میزان تردد مسافرین در محورهای مواصلاتی شهرستان بناب 29 درصد افزایش یافته است و اصلاح و بهبود وضعیت موجود احساس می شود.

طبق این گزارش شهردار بناب در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح شهری و جاده ای بناب از ایجاد میدان و یا چهارراه در ورودی فرهنگیان۳ خبر داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :