رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: این استان به لحاظ امکانات و تجهیزات امدادی از قابلیت و توانمندی کامل برخوردار نیست و انتظار می‌رود که توجه بیشتری به این امر شود.
کد خبر: ۶۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 11 July 2015
محمدرضا رضایی در نشست با جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر جهرم که با حضور مدیرعامل هلال‌احمر فارس برگزار شد، اظهار داشت: هرچند هلال‌احمر با تغییر مدیریت با نگرش‌های مختلف دچار فراز و نشیب‌هایی شده است اما در لایه‌های میانی و پایین آن شاهد شکوفایی، نشاط و پویایی هستیم.
عضو شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر استان فارس افزود: هرجای کشور که حادثه‌ای اتفاق می‌افتد بنا به مسئولیت کمیسیون عمران مجلس حضور یافته و نقش فعال امدادگران هلال‌احمر را به لحاظ حضور به‌موقع و تأثیرگذاری در امور محوله شاهد بوده‌ام.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هلال‌احمر تلاش کرده است در شرایط بحران خود را متناسب با استانداردهای علمی و بروز جهانی سوق دهد خواستار اجرا و صورت گرفتن این سیاست‌گذاری در شهرستان‌ها و مراکز دوردست از پایتخت نیز شد.
نایب‌رئیس فراکسیون هلال‌احمر و امداد و نجات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فارس به‌عنوان استان معین در شرایط بحران برای استان‌های مجاور است گفت: فارس به لحاظ امکانات و تجهیزات امدادی از قابلیت و توانمندی کامل برخوردار نیست و انتظار می‌رود که توجه بیشتری به این مهمشود.
رضایی در مورد مطالبه اعضای جمعیت هلال‌احمر جهرم در زمینه اختصاص درآمدزایی‌های این جمعیت به این شهرستان تصریح کرد: باغ هلال‌احمر جهرم در زمانی به شرکت سرمایه‌گذاری هلال واگذار شد که مسئولیت هلال‌احمر فارس در اختیار جهرمی‌ها بود و اکنون مالکیتی به وجود آمده که به‌راحتی قابل بازگشت نیست.
وی افزود: اعتقاد داریم که این باغ، درآمد حاصله از آن و دیگر درآمدزایی‌ها باید به جهرم برگردد چراکه باوجود درآمدزایی مناسب این شهرستان، هلال‌احمر ازلحاظ مالی مشکلاتی دارد و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
این نماینده مجلس با اشاره به برگشت زمین‌های اردوگاه اتباع خارجی به هلال‌احمر جهرم بیان کرد: در مورد پایگاه امداد و نجات جنوب فارس، اقداماتی نظیر بازگشت مالکیت زمین‌های مربوطه به هلال‌احمر جهرم صورت گرفت و باید هلال‌احمر این شهرستان حضور خود را در زمین‌های برگشتی تثبیت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار