افشاگری عجیب یک عضو شورای شهر کرج
همچنین در جلسه فوق درخواست استانداری البرز برای جذب 3 کارمند مجموعه حراست، به صورت که توسط شهرداری کرج جذب و سپس به استانداری مامور به خدمت شوند، از سوی شورای اسلامی شهر رد شد.
کد خبر: ۶۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 12 July 2015

به گزارش تابناک – البرز: اختلاف نظر اعضای شورای شهر کرج با شهردار این شهرستان هر روز ابعاد بیشتری پیدا کرده و موجب افشای برخی اخبار عجیب و غریب می شود.

به عنوان نمونه ظهر امروز و در جلسه رسمی شورا و زمانی که لایحه شهرداری در مورد استفاده از ردیف های بودجه ای ویژه برای بازخرید و یا پرداخت سنوات بازنشستگی کارکنان سازمان های تابعه شهرداری کرج مطرح بود و محمد رضا رضاپور قائم مقام شهرداری کرج از این لایحه دفاع می کرد، روح‌الله کیان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج در اعتراض و با تاکید بر اینکه باید بر نحوه هزینه کرد بودجه ها و درآمدها در سازمان های تابعه شهرداری کرج نظارت بیشتری وجود داشته باشد، خبری عجیبی را افشا کرد.
وی گفت: چندی پیش شخصا موضوعی را پیگیری کرده و شاهد بودم که در یکی از سازمان های تابعه شهرداری کرج، 720 ساعت اضافه کار برای یکی از کارمندان در یک ماه در نظر گرفته شده بود!
افشاگری درباره این میزان اضافه کار عجیب، در حالی صورت گرفت که مشخص نشد آیا با مدیری که چنین دستوری صادر کرده برخورد شده است و یا خیر؟
از سوی دیگر با توجه به اینکه در طول یک ماه (30 روز) کلا 720 ساعت وجود دارد، احتمالا این کارمند کل ماه را به طور کامل و بدون حتی یک ساعت خوابیدن، کار کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار