نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به شایعاتی که درباره دخالت وی در عزل و نصب‌هایی که اخیرا در جنوب استان کرمان انجام شده اشاره کرد و گفت: هیچگونه دخالتی در عزل و نصب‌ها ندارم و فقط مسئولان وزارت خانه در این عزل و نصب ها دخیل هستند.
کد خبر: ۶۱۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 01 June 2018

یحیی کمالی‌پور امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهارداشت: تمام توان خود را بر ایجاد و حفظ انسجام در جنوب استان کرمان گذاشته‌ایم.

کمالی‌پور به شایعاتی که درباره دخالت وی در عزل و نصب‌هایی که اخیرا در جنوب استان کرمان انجام شده اشاره کرد و افزود: هیچگونه دخالتی در عزل و نصب‌ها ندارم و فقط مسئولان وزارت خانه در این عزل و نصب ها دخیل هستند و ما فقط تسلیم تصمیمات مسئولان استانی و کشوری هستیم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنوب استان کرمان روی ریل توسعه افتاده است اظهارداشت: اسن توسعه با اتحاد و همدلی همه مردم و مسئولان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بزودی عملیات گازرسانی به جنوب کرمان در شهرستان جیرفت به بهره‌برداری می‌رسد افزود: خط ریل جنوب استان کرمان به زودی توسط مسئولان کشوری کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش تسنیم، در این آئین از خدمات ایمان قاسم‌زاده رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تجلیل و اصغر مکارم به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار