مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد از برگزاری کارگاه آموزشی «دیپلماسی عمومی و شهری» برای خبرنگاران مشهدی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 13 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی رضوی کیا اظهار داشت: یکم مرداده ماه جاری، کارگاه یک روزه آموزشی با عنوان «دیپلماسی عمومی و شهری» برای خبرنگاران مشهدی به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنا ساختن خبرنگاران با فعالیت‌های شهرداری در عرصه بین‌الملل عنوان کرد و افزود: همچنین معرفی دستاوردهای عملی شهرداری طی یک دهه گذشته در حوزه بین‌الملل نیز مد نظر قرار دارد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد اظهار کرد: این دوره آموزشی یک روزه با همکاری آن دسته از اساتید دانشگاه برگزار می‌شود که در این حوزه پژوهش و تحقیق کردند.

رضوی کیا با اشاره به دعوت از 25 رسانه شهری و استانی برای حضور در کارگاه یاد شده، گفت: همچنین در خلال برگزاری این کارگاه یک روزه، از آن دسته از مدیران شهری که در عرصه بین‌الملل فعال هستند، دعوت می‌شود برای انتقال تجارب خود در قالب خاطره‌گویی حضور یابند. این خاطره گویی‌ها شامل مواردی است که مدیران به ارائه تجربیات حوزه بین‌الملل به سایر کشورها پرداختند یا اینکه تجاربی از سایر کشورها را برای مدیریت شهری به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اعطای گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان در این کارگاه، خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند با در دست داشتن کپی کارت ملی، 2 قطعه عکس و معرفی‌نامه از رسانه‌ای که در آن مشغول به فعالیت هستند، به دبیرخانه این کارگاه در خیابان صاحب‌الزمان(عج) یک مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار