کد خبر: ۶۴۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 31 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /اقتصادی، روز گذشته با حضور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار و برخی مدیران استانی و شهرستانی تعدادت از پروژه های شهرستان بهمئی کلنگ زنی یا به بهره‌برداری رسید . 

برخورداری مردم 6 روستای شهرستان بهمئی از نعمت گاز طبیعی/ آغاز عملیات اجرایی  گاز رسانی به 5 روستای دیگر دربخش مرکزی شهرستان بهمئی

عدل هاشمی پور در آیین افتتاح و بهره مندی مردم روستاهای بابا احمد، اسلام آباد، دوپر نظری، زور آزما و نی کن از این نعمت خدادادی گفت: خدای بزرگ را سپاسگزارم و بسیار خوشحالم که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم از این خدمات بهره مند میشوند و در اکثر نقاط حوزه انتخابیه، عملیات گاز رسانی بصورت شبانه روزی در حال انجام است.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از خدمات گسترده شرکت گاز استان و مدیریت کارآمد و فعال مهندس خادم اظهار داشت: عملیات گاز رسانی به روستاهای قیام در لنده، سرآسیاب یوسفی و ممبی از توابع شهرستان بهمئی از سمت شهرستان لنده نیز آغاز شده و به سرعت در حال انجام است.
هاشمی پور یکی دیگر از نعمت های گازرسانی را اشتغال دانست و افزود: پیمانکاران پروژه ها موظف هستند که در هر بخش، بکار گیری نیروهای خدماتی، اجرایی و فنی را با اولویت جذب از افراد جویای کار همان منطقه  اختصاص دهند تا حداقل بخشی از متقاضیان مشغول گردند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی، رمز خدمت رسانی بیشتر به مردم را  وحدت و همت مسئولان و دوری آنان از حواشی دانست و اظهار داشت: خوشبختانه روز به روز وضعیت بهتر میشود و حرکت در مسیر توسعه شتاب بیشتری می گیرد.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار در این آیین از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم در مجلس تشکر و سپاسگزاری کرد.
عدل هاشمی و روز پروژه ها در بهمئی
 
هماهنگی لازم برای تأمین تجهیزات بیمارستان 32 تختخوابی و اخذ مجوز احداث اورژانس اجتماعی برای شهرستان بهمئی
در خبری دیگر عدل هاشمی پور از هماهنگی لازم برای تأمین تجهیزات بیمارستان 32 تختخوابی و اخذ مجوز احداث اورژانس اجتماعی برای شهرستان بهمئی خبر داد. 

هاشمی پور ضمن تشکر ویژه از رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی بخاطر تلاش و پیگیری مداوم وی گفت: با توجه به فعالیت مراحل ساخت بیمارستان و بهره برداری در آینده ی نزدیک، تجهیز آن به امکانات لازم و مورد نیاز بسیار ضروری است.
نماینده مردم در مجلس از تلاش و هماهنگی با وزیر بهداشت و درمان در تأمین تجهیزات مورد نیاز خبر داد و گفت: مکاتبات و مقدمات لازم در این خصوص صورت گرفته و لازم است مسئولان مربوطه و فرماندار شهرستان، لیستی از امکانات مورد نیاز را تهیه و پیگیری مقتضی را به انجام برسانند.  

نایب رئیس کمیسیون انرژی در پایان گفت:با تلاش و هماهنگی با مسئولان سازمان بهزیستی کشور ، مجوز احداث اورژانس اجتماعی برای شهرستان بهمئی اخذ شده و با توجه به کلنگ زنی آن در زمستان جاری، لازم است که مسئولان از هم اکنون به فکر تهیه و اختصاص زمین باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
خدا قوت سردار محبوب سازندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار