محمود نوریان، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو با انتشار متنی از مردم یزد و محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس به خاطر سخنان خود در مصاحبه با سایت خبری ماین نیوز عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۶۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 25 July 2015
به گزارش تابناک یزدکامل عذرخواهی مدیرعامل چادرملو از نماینده مردم یزد بدین شرح است:

"در ارتباط با مطالب منتشر شده در مصاحبه مورخ 17 تیر ماه اینجانب، از باب تنویر و تبیین موضوع، تأکید می‌کنم، بنده خود را مؤظف به دفاع از شرکتی می‌دانم که در موضوع توسعۀ استان یزد، بیشترین و مهمترین نقش را ایفاء نموده است.

علیرغم تضییقات و محدودیت‌های ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، به شهادت و تأیید آمار، عملکردی ممتاز در اشتغال‌زایی و به بهره‌برداری رساندن طرح‌ها و پروژه‌های مولد، آن‌هم در کوتاهترین زمان ممکن، در استان یزد را داشته است و در کنار تمامی محدودیت‌های حاکم بر فضای تولید، این شرکت توانسته نسبت به پرداخت بدهی‌های منطبق بر قانون اقدام نماید.

به نقل از یزدانه؛ برخی عبارات و جملات بیان شده در مصاحبۀ عنوان شده، برآیند و نشأت گرفته از ناخرسندی اینجانب از طرح مسائل اختلافی مربوط به پرداخت حق انتفاع در مصاحبۀ عمومی بوده است، لذا اگر در این رابطه اسائه ادبی صورت گرفته است، مراتب تعذیر خود را به حضور مردم شریف استان یزد و نمایندۀ محترم مرکز استان، اعلام نموده و انتظار دارم که ایشان هم مصاحبۀ خود را مجدداً مطالعه و اصلاحات لازم را انجام دهند.

مستظهر بودن به حمایت‌های مسئولین محترم استان، آن‌هم در این اوضاع، انتظاری پسندیده می‌باشد".
محمود نوریان
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

 

 

 

جمعی از شهروندان یزدی با ارسال نامه خطاب به دادستان یزد، نسبت به اظهارات مدیرعامل شرکت چادرملو درمورد نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی شکایت کردند.

این شهروندان سخنان محمود نوریان، مدیرعامل شرکت چادرملو در مصاحبه با سایت "ماین نیوز" را دروغ پردازی، عدم اعلام واقعیت و تناقض گویی خوانده اند و خواستار برخورد قاطع دادستان یزد با وی شده اند.

متن کامل نامه جمعی از مردم یزد به دادستان و شکایت از مدیرعامل شرکت چادرملو در بدین شرح است:

امام خمینی(ره):: مجلس تنها مرجعی است که برای یک ملت است، مجلس قوه مجتمع یک ملت است و مجلس از همه مقاماتی که دریک کشور هست بالاتر است بنابراین همچون مقامی را نشکنید ولو نمی توانید لاکن گفتنش اصلش، ذکرش اصلش کار قبیحی است و برخلاف مصلحت است و برخلاف مسلک اسلام است (صحیفه نور، ج 12، صفحه 17)

 مقام معظم رهبری (حفظه الله): جایگاه مجلس، جایگاه بسیار عالی برای انعکاس نظرات و اراده ملت در وضع قوانین و مقررات و رگه های اجرایی است.
 
جناب آقای قضاوتی

دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان یزد

 با سلام و تحیت

     احتراما اینجانبان امضاء کنندگان ذیل پیرامون مطالب توهین آمیز آقای محمود نوریان مدیرعامل شرکت معدنی چادرملو خطاب به نماینده محترم مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به استحضار میرسانیم :

 پیرامون تخلفات صورت گرفته از سوی مدیرعامل شرکت معدنی چادرملو، نماینده محترم مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با توجه به وظیفه قانونی خود مقرر در قانون اساسی تقاضای بررسی و برخورد با متخلفین شد که در ادامه آقای نوریان طی مصاحبه ای با سایت ماین نیوز که در ادامه در سایت های خبری استان یزد نیز منتشر گردیده است، اقدام به بکاربردن الفاظ و عبارات قبیح نسبت به نماینده مذکور نموده است و نیز با دروغ پردازی و عدم اعلام واقعیت و تناقض گویی باعث تشویش اذهان نسبت به نماینده محترم شده است.

این در حالیست که براساس اسناد و مدارک موجود، شرکت مذکور از بابت عوارض سال 92بدهکار بوده که این موضوع براساس رأی قطعی هیأت حل اختلاف مالیاتی و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تأئید و تصدیق گردیده است.

حال با  عنایت  به مراتب فوق،  نظر به اینکه نماینده محترم مجلس،  نماینده  آحاد مردم بوده و پیگیریهای وی در راستای منافع عمومی و وصولحقوق بیت المال بوده که این عمل آقای نوریان توهین به تک تک مردم یزدمی‌باشد. لذا با تقدیم این شکوائیه وبا تجویز از قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 قانون آئین داری کیفری مصوب 92 با توجه به غیر قابل گذشت بودن جرایم نسبت به نماینده و نیز وظیفه خطیر آن مقام محترم در راستای حفظ نظم عمومی تفاضای رسیدگی و برخورد قاطعانه در راستای جلوگیری از اینگونه اعمال قبیح نسبت به نمایندگی مورد استدعا می باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
یعنی کار به دزدیهایم نداشته باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار