مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان از برگزاری آیین بزرگداشت آیت الله عراقچی همدانی(ره) در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 28 July 2015
 مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان از برگزاری آیین بزرگداشت آیت الله عراقچی همدانی(ره) در همدان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، احسان شهابی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت رحلت عارفانه و عاشقانه عالم ربانی و اسوه تقوا و فضیلت حضرت آیت الله عراقچی همدانی(ره) مجلس بزرگداشتی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار همدان و مدیر حوزه های علمیه استان برگزار می شود.

وی افرود: این مراسم روز پنجشنبه هشتم مردادماه از ساعت 10 تا 12 صبح در مسجد مهدیه همدان برگزار می شود.

وی از مردم شریف و متدین استان دعوت کرد تا به منظور تکریم مقام شامخ علما و روحانیت معظم در مراسم بزرگداشت آیت الله عراقچی همدانی(ره) شرکت فرمایند.

آیت الله عراقچی همدانی(ره) از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم و از شاگردان امام خمینی(ره)، آیت الله العظمی سید محمدرضا گلپایگانی، آیت الله العظمی بروجردی و علامه طباطبایی بود که بر اثر عارضه مغزی صبح روز پنج شنبه یکم مرداد ماه سالجاری در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تهران دارفانی را وداع گفت.

این استاد اخلاق علاوه بر تدریس در سطوح عالی حوزه، معلم شاخص اخلاق حوزه و دارای تألیفاتی در مباحث کلامی، اخلاقی و اعتقادی بود، ضمن اینکه در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان در جبهه های نبرد حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار