آش بی قانونی اکثر مدیران منتسب به تاجگردون آنقدر شور شده است که کمتر فردی از این مدیران را می توان یافت که یا پرونده قضایی نداشته باشند و یا اینکه داد مردم و مسئولان دیگر حوزه ها و مناطق استان را در نیاورده باشند!
کد خبر: ۷۰۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 24 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز قرار است فرمانداران جدید و قدیم گچساران تودیع و معارفه شوند تا خوان پایه جای عبدارحیم رحیمی را بگیرد. دیروز غلام رضا تاجگردون یادداشتی در پیج اینستاگرامی و کانال تلگرامی خود نوشت که مخاطب اصلی آن خوان پایه و رحیمی بودند. تاجگردون در این یادداشت نوشت : فردا پنج شنبه(٩٧/١١/٠٤) توديع فرماندار سخت كوش و مقتدر شهرستان گچساران جناب حاج رحيمي است كه پنج سال با صداقت و سخت كوشي كار كردند و امروز به عنوان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد منصوب شدند. در يك كلام خسته نباشيد نامتان ماندگار و خدا به همراهتان. به جاي ايشان دوست عزيزم مهندس خوان پايه مدير كل محترم راهداري استان كه از تجربه كاري بالايي برخوردار هستند منصوب و با عشق و علاقه مشغول خدمت خواهند شد. اميدوارم مردم قدرشناس گچساران در توديع و معارفه اين عزيزان شركت و ضمن خير مقدم به جناب خوان پايه با مهرشان خستگي را از تن جناب حاج رحيمي بيرون كنند.
 
پیام تاچگردون برای فرمانداران جدید و قدیم و تبدیل تهدید به فرصت! / مدیران بعدی که می روند! / مدیری که به هیچ نماینده ای باج نداد!
 
تاجگردون و مدیران طایفه گرا!
 این تغییر و تحول در وهله ی اول نشان داد که تاجگردون تا چه میزان از وضعی خود و مدیران منتصب به خودش آگاهی و اشراف دارد و تلاش می کند تا مدیرانی را که به نوعی برای وی "شر" هستند و در آینده سیاسی وی می توانند نقشی مخرب ایفا کنند با درایت ویژه از خود دور کند!
متاسفانه اکثریت مدیران منتصب به تاجگردون دارای پرونده های قضایی هستند و یا اینکه مدیرانی هستند که به صراحت بر طبل قبیله گرایی می کوبند و گاهی توانسته اند با مشاوره های غلط خود وی را هم به سمت و سوی طایفه و قبیله گرایی سوق دهند تا جایی که از منابع غیررسمی به گوش می رسد هم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس و هم دیگر نهادها بر روی نقش تاجگردون در این مسائل(ترویج قوم گرایی) حساس شده اند.
تاجگردون که اکنون یک چهره ملی است و می تواند به واقع گره گشای عقب ماندگی تاریخی کهگیلویه و بویراحمد باشد اما اکنون بر اثر عملکرد غلط و حساسیت برانگیز برخی مدیران منتصب به وی ، منتقدان سرسختی از دیگر حوزه های انتخابیه استان خصوصا بویراحمد و دنا پیدا کرده است که برخی از این سیاسیون حتی سعی در حذف کامل وی از صحنه سیاسی را در سر می پرورانند!
آش بی قانونی اکثر مدیران منتسب به تاجگردون آنقدر شور شده است که کمتر فردی از این مدیران را می توان یافت که یا پرونده قضایی نداشته باشند و یا اینکه داد مردم و مسئولان دیگر حوزه ها و مناطق استان را در نیاورده باشند!
 
پیام تاچگردون برای فرمانداران جدید و قدیم و تبدیل تهدید به فرصت! / مدیران بعدی که می روند! / مدیری که به هیچ نماینده ای باج نداد!
 
تاجگردون تبدیل تهدید به فرصت!
به نظر می رسد نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به خوبی می داند که هر چه به انتخابات آینده مجلس نزدیکتر می شود ، حساسیت ها بر سر اقدامات مدیران وی که اکثرا هم به پای وی نوشته می شود ، بالاتر می رود لذا تصمیم به تغییر این مدیران گرفته است. البته در زمینه تغییر مدیران منتسب به خود یک نکته بسیار مهم را هم در نظر دارد و آن اینکه این مدیران مورد نظر دارای سبد رایی از قوم قبیله های خود هستند که تاجگردون مجبور به راضی نگه داشتن این سبد رای است.
اینجاست که تاجگردون باید تصمیم بگیرد ! شاید شخصی مانند رحیمی عملکرد مثبتی هم داشته باشد اما اخلاق تند و گاها به دور از شان یک مدیر دولتی که احتمالا به دلیل ارجحیت داشتن مسائل قومی در ذهن وی با توجه به محیط کاری بوده است ، باعث شده است که نگه داشتن رحیمی هزینه بر باشد و در واقع رحیمی و امثال رحیمی برای آینده تاجگردون تهدید باشند و کنار گذاشتن آن ها لازم باشد. اما تاجگردون با استفاده از قدرت نفوذی که دارد توانسته است این تهدیدات را به فرصت تبدیل کند بدینگونه که هم به انتظارات برای تغییر این مدیران از طرف منتقدان پاسخ می دهد و هم با تلاش برای انتصاب آنان در جاهایی دیگر از کشور ، عملا این مدیران و البته سبد رای آنان را راضی نگه دارد و از نظر سیاسی ، این یعنی تبدیل تهدید به فرصت!
 
پیام تاچگردون برای فرمانداران جدید و قدیم و تبدیل تهدید به فرصت! / مدیران بعدی که می روند! / مدیری که به هیچ نماینده ای باج نداد!
 
مدیرانی که احتمال بعدی می روند
تاجگردون می داند که باید این راه را ادامه دهد و طی چند ماه آینده برای تک تک مدیران متخلف خود چاره ای بیاندیشد ! یکی از معاونین فعلی استاندار ، رئیس سازمان مدیریت و مدیر کل آب و فاضلاب شهری استان احتمالا گزینه های بعدی خواهند بود که به واسطه تخلفاتی که انجام داده اند و هزینه هایی که به نام تاجگردون می زنند ، در لیست کنارگذاشتن قرار داشته باشند.
واقعیت این است که برخی از این مدیران آنقدر میدان را برای خود باز دیده اند که در بیان مصادیق طایفه گرایی حتی در جلسات عمومی هیچ ابایی ندارند! و البته در نهایت این تاجگردون است که باید هزینه ی آن را در آینده بپردازد! پس اگر نگوییم احتمال کنار گذاشتن این مدیران وجود دارد ، باید بگوییم تاجگردون مجبور به کنار گذاشتن ان ها است!
یکی از معاونین فعلی استاندار که دارای حکم قضائی شلاق است ، در باور عموم ، نگه داشتن آن تاکنون در معاونت استاندار به واسطه نفوذ تاجگردون است و این یعنی هزینه های سنگین برای تاجگردون ! رئیس سازمان مدیریت که در جلسات عمومی به طور واضح و خبرهای غیر رسمی با توجه به عملکرد متهم به طایفه گرایی است و البته پرونده قضایی تخلفات استخدامی را هم داشته است ! از دیگر گزینه هایی است که احتمالا تاجگردون مجبور به کنار گذاشتن وی است!
اما مدیر کل آبفای شهری هم که از دیگر مدیران منتصب به تاجگردون است ، از جمله گزینه هایی است که به واسط عملکرد ضعیف خصوصا در دیگر حوزه های انتخابی استان به شدت مورد نقد است. البته این مدیر به واسطه برخی ارتباطات رسانه ای توانسته است تا حدودی از تیغ تند نقدها خود را محفوظ کند اما با نگاهی به بی توجهی عمدی یا سهوی وی به مشکلات شهرهایی مانند یاسوج و دنا ، عملا موجب بدنامی تاجگردون شده است ! بنابر این یکی دیگر از گزینه هایی که طی ماه های آینده احتمال کنار گذاشتن آن توسط تاجگردون وجود دارد ، مدیر آبفای شهری استان است. ضمن اینکه این مدیران نباید از کنار گذاشتن خود نگران باشند چرا که با توجه به نفوذ تاجگردون این مدیران ارتقاء خواهند یافت و یا به وزارتخانه ها می روند و یا در استان های دیگر در پست های کلیدی و با ارزش به کار گرفته خواهند شد !
 
پیام تاچگردون برای فرمانداران جدید و قدیم و تبدیل تهدید به فرصت! / مدیران بعدی که می روند! / مدیری که به هیچ نماینده ای باج نداد!
 
مدیری که به هیچ نماینده ای باج نداد! و هوشمندی تاجگردون
اما این تغییر و تحول در فرمانداری گچساران نشان داد که تاجگردون تا چه میزان با درایت و هوشمند عمل کرده است! از یک طرف که "شر" محض و پردردسر را برداشت و از یک طرف یکی از بهترین مدیران استانی با عملکردی کاملا موفق و بدون حاشیه را جایگزین نمود.
خوان پایه که تا همین چند روز پیش مدیر کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد ، بود ، جزء معدود مدیرانی است که علیرغم باج ندادن به هیچ نماینده ای اما همیشه مورد توجه و تقدیر هر سه نماینده به دلیل عملکردش قرار می گرفت . خوان پایه توانسته بود در بسیاری از جلسات استانداری هم جواب ریزبینی های استاندار را بدهد و عملا در عملکرد معمولا جلوتر از برنامه باشد و مورد تحسین تیم استاندار قرار بگیرد.
اما انتخاب خوان پایه به فرمانداری گچساران را باید هوشمندی تاجگردون قلمداد کرد چرا که اکنون پروژه های عظیم راه سازی از اولویت های اساسی گچساران است و با عملکردی که خوان پایه در حوزه راه های استان دارد بی شک می تواند یک گزینه مناسب برای پیشبرد برنامه های تاجگردون باشد. تاجگردون می داند در شرایطی که اکثر مدیران به بهانه کمبود اعتبار در عملکرد خود ضعیف بوده اند اما خوان پایه کاملا موفق بوده است و این انتخاب را به امید تحرک بیشتر در حوزه راه سازی انجام داده است چرا که در گچساران ، خوان پایه مشکل اعتبار و بودجه را کمتر خواهد داشت و حتما وعده هایی داده است که توانسته وی را متقاعد کند تا از مرکز استان به شهرستان گچساران برود ضمن اینکه حضور در تیم تاجگردون خود به خود سکویی برای پرتاب به بالاتر خواهد بود!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
معلومه عمیقا سوختی....
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
اینگونه افراد تحت حمایت آقای تاجگردون در بدنه معاونت دانشگاه آزاد گچساران هم حضور دارند و دراین چند ساله معاونتشان هیچ سودی برای دانشگاه و شهرستان نداشته و ندارند اما چون تحت حمایت هستند مسایل و تخلفات علمی و اخلاقی شان پوشانده می شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار