رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن گفت: مشکلات زیادی گریبان‌گیر ورزش به دلیل نبود اعتبارات شده است.
کد خبر: ۷۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 03 August 2015
محمد دانشورثانی در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و اعضای شورای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نگاه به ورزش باید یک نگاه ملی فرهنگی باشد.

وی افزود: تعداد 25 هیئت در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان فعال است که فعال‌ترین آن، هیئت فوتبال است.

وی از اختصاص مبلغ 70 میلیون ریال اعتبار جاری به این شهرستان در سال قبل خبر داد و گفت: با این رقم چه فعالیتی را می‌توان انجام داد در حالی که این اعتبار در قسمت جاری باید هزینه شود.

دانشور به کمک خیرین و دستگاه‌های اداری در شهرستان اشاره کرد و افزود: هر کمکی که به ورزش شهرستان انجام شود به کاهش بیماران در بیمارستان‌ها منجر می‌شود لذا کمک به ورزش و سلامتی باید سرآمد همه هزینه‌ها قرار داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن با بیان اینکه هزینه‌های سرسام‌آور، برق، گاز و آب یکی از معضلات و مشکلات ورزش شهرستان‌ها است، گفت: از نماینده شهرستان تقاضا می‌شود، موضوع معافیت هزینه خدماتی از جمله آب، برق و گاز در شهرستان‌های زیر 100 هزار نفر جمعیت، برای ورزشگاه‌ها، همچون مساجد و تکایا، رایگان و یا با درصدی کم محاسبه شود، را از طریق مجلس شورای اسلامی دنبال کنند.

وی از اجرای طرح استعدادیابی برای نخستین بار در این شهرستان با همکاری آموزش و پرورش برای دختران خبر داد و افزود: در اجرای این طرح تعداد 34 نفر دختر علاقمند به ورزش فوتسال شناسایی شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکنی نیز از پیشنهاد جاده سلامت به شهرداری و شورای اسلامی این شهر خبر داد.

وی اظهار داشت: شهرستان بردسکن دارای 6 تیم فوتبال در لیگ دسته اول و هفت تیم در دسته دو و 6 تیم فوتسال دختران است.

محمدمهدی برادران رئیس هیئت فوتبال استان نیز در این جلسه، پیشنهاد نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی را برای آموزش دو نفر از اعضای هیئت فوتبال این شهرستان برای شرکت در دوره مربی‌گری فوتبال را پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار