رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی از رقابت 2 هزار و 500 نفر و جانبازان و معلولین در جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی به میزبانی مشهد خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 06 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هادی رضایی اظهار کرد: این جشنواره 21 مرداد ماه همزمان با آغاز دهه کرامت با حضور مسئولان وزارت، فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین، مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی آغاز شده و تا 24 مرداد ماه با حضور 2 هزار و 500 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی در مشهد ادامه دارد.

وی افزود: در این جشنواره ورزشکاران زیر 25 سال در 15 رشته ورزشی ویژه آقایان و 9 رشته ورزشی ویژه بانوان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی ادامه داد: جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی با مشارکت آستان قدس رضوی و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار می‌شود که مهمانان خارجی از کمیته بین‌المللی پارالمپیک نیز ناظر این رویداد بزرگ ورزشی خواهند بود.

رضایی اضافه کرد: برگزاری این مسابقات به منزله سکوی پرتاب بزرگی برای ورزش قهرمانی و پشتوانه‌سازی برای آینده تیم‌های ملی به شمار می‌رود و این سرمایه‌گذاری نشان دهنده میزان اهمیت ایران به توسعه ورزش جانبازان و معلولین چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار