کد خبر: ۷۲۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 30 March 2019
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین کاروان کمک‌های مردمی شهرستان گچساران با عنوان «سیل محبت» به مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران ارسال شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، سرهنگ حمید خرمدل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین کاروان کمک‌های مردمی شهرستان گچساران به مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران ارسال شد و کمک‌های مردمی در دیگر نقاط استان نیز در حال جمع آوری است.
وی کمک‌های جمع آوری شده مردم شهرستان گچساران را شامل  شامل انواع کنسرو، آب معدنی، حلوا شکری، برنج، لوازم بهداشتی، لباس زنانه و مردانه در سایزهای مختلف با عنوان «سیل محبت» عنوان کرد.
خرمدل با اشاره به اینکه به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اعلام کرده‌ایم که نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی در مرکز استان  اقدام کنند، ابراز کرد:  تاکنون در خصوص اقلامی که اعلام نیاز شده است از جمله آب معدنی، پتو، مواد خوراکی و پوشاک رده‌های بسیج در حال جمع آوری کمک‌های مردمی هستند تا هر زمان که مجدد اعلام کنند انتقال داده شوند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون بیش از 1000 تخته پتو، سه کامیون آب معدنی و اقلام دیگری از جمله پوشاک و مواد خوراکی جمع آوری شده است.
خرمدل ادامه داد: در خصوص نیروی انسانی نیز این آمادگی وجود دارد به خصوص گروه‌های جهادی متخصص از جمله بسیج جامعه پزشکی، بسیج جامعه مهندسین و اقشار مختلف آمادگی اعزام وجود دارد اما  منتظر دستور هستیم که فرماندهی کل سپاه پاسداران اعلام کنند.
وی بیان کرد: مردم نوع دوست کهگیلویه و بویراحمد هموطنان آسیب دیده از سیل استان گلستان و مازندران را فراموش نکرده‌اند و همواره در کمک و یاری رساندن به هموطنان در تمامی نقاط کشور پیشگام بوده‌اند.
خرمدل با اشاره به خسارات سیل به مناطق مختلف استان گفت: هم اکنون گروه‌های مختلفی از سپاه فتح، تیپ 48 فتح و گروه‌های مختلف بسیجی در مناطق مختلف استان که در بارندگی‌های اخیر دچار آسیب شده‌اند، در حال فعالیت هستند.
وی بیان کرد: این گروه‌ها در مناطقی از جمله پریکدان بویراحمد، جاده یاسوج-اصفهان در محدود دارشاهی و لوداب برای بازگشایی معابر و جاده‌های روستایی حضور دارند.
خرمدل عنوان کرد: امیدواریم که بتوانیم هر چه زودتر اقدامات لازم را برای حل مشکلات عنوان شده انجام دهیم و شرایط را به روزهای قبل از بارندگی برگردانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار