فرماندار قوچان:
فرماندار قوچان گفت: راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در قوچان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۷۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 07 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علیرضا قامتی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در سال جاری اعتبارات تملک دارایی این شهرستان به‌رغم کاهش 10 درصدی در کشور به بالای 9 میلیارد تومان رسیده است؛ همچنین اعتبارات ماده 180 نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

رئیس شورای ادرای شهرستان قوچان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها 64 درصد است، بیان کرد: متاسفانه ما در بسیاری از شاخص‌ها از استان عقب‌تر هستیم، اما با تلاش همه مدیران و مسئولان این عقب‌ماندگی جبران شده و امروز شاهد اتفاقات خوبی در توسعه روستایی، جهاد کشاورزی، گازرسانی و راه و شهرسازی در شهرستان هستیم.

قامتی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان شهرستان به موضوع گردشگری تاکید کرد: با وجود غنای بالای فرهنگی جاذبه‌های بی نظیر گردشگری و صنایع دستی متاسفانه در بحث توسعه آن کمتر کار شده است که نیاز به توجه بیشتری دارد.

فرماندار قوچان با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با شورای شهر و شهرداری این شهرستان بیان کرد: احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در جهت حمایت از زحمتکشان این عرصه در دستور کار قرار دارد و با ساخت مجتمع فرهنگی در ورودی و خروجی قوچان این مشکل به زودی حل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار