امام جمعه نکا:با بیان اینکه نقشه قبح شکنی گناه همانند مسلمانان آندلس در کشور ما در حال انجام است.از نحوه برگزاری برخی مراسمات وکنسرت ها در دستگاه های ذولتی انتقاد کرد...
کد خبر: ۷۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 09 August 2015
به گزارش تابناک نقل ز بلاغ به روایت نکاآنلاین، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به 17 مرداد و روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران اظهار کرد: انتظار می‌رود خبرنگاران اخلاق رسانه و اطلاع‌رسانی را در فعالیت خود رعایت کرده و نسبت به آنچه بیان می‌کنند و نحوه پرداختن به آن توجه کنند.
وی به تشریح نقش نگاه جهادی در پیشبرد اهداف هر حوزه فعالیتی پرداخت و افزود: اگر پیشرفتی در هر حوزه‌ای در کشور بدست آمده به برکت حرکت جهادی ایجاد شده در آن بوده است و مشکلات رایج اقتصادی امروز ما ناشی از نبود مدیریت جهادی و وجود سوء مدیریت و باند بازی است و نه تحریم‌ها.
امام جمعه نکا با بیان بن‌بست شکن و پیش‌برنده بودن مدیریت جهادی، جهاد دانشگاهی را نمونه پیشرفت‌های علمی کشور دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های حرکت جهادی علمی باید در حوزه‌های دیگر مانند اقتصادی و سازندگی نیز وارد شود تا نتایج مثبت در آن‌ها نیز احساس شود.
وی صنایع کوچک را مصداق اقتصاد مقاومتی برشمرد و تاکید کرد: مشکلات اقتصادی امروز کشور ناشی از ساختار اقتصادی و قوانین دست و پاگیر در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری است و تحریم‌ها مشکل چندانی را ایجاد نکرد، بلکه تحریم ها برای کشور سازنده نیز بود.
محمدی لائینی درباره میزبانی از شهدای غواص نیز با اشاره به مراسم استقبال از شهدای غواص استان مازندران در تاریخ یکشنبه 18 مرداد در نکا، گفت: امیدواریم در مسیر عبور شهدا بازاریان بازارها را تعلیل کرده و همه اقشار مردم در مراسم استقبال از شهدا حضور جانانه داشته باشند.
خطیب جمعه نکا به سالروز فتح اندلس به‌دست یهودیان و مسیحیان اشاره کرد و با بیان اینکه امروز یکی از بهترین مکان‌های دیدنی و قطب گردشگری اسپانیا، آثار باقی مانده از مسلمانان در اندلس است، ترویج فساد و فحشا، واگرایی از دین و بی عقیده کردن جوانان و خانواده‌ها را روش بکار گرفته شده برای شکست مسلمانان در آندلس برشمرد.
وی تصریح کرد: با ترویج گناه در میان مسلمانان در آندلس، ایمان خانواده و جوانان را ضعیف کردند، به شکلی که جوانان مسلمانان در فساد و فحشا افتادند و جوانی که دنبال فساد و فحشا باشد، غیرتی در دین، ناموس، مردم و مملکت ندارد، لذا این نقشه امروز برای کشور ما در حال انجام است.
محمدی لائینی با انتقاد از نحوه برگزاری مراسمات و کنسرت‌ها در برخی دستگاه‌های دولتی، رواج مصرف مشروبات الکلی در عروسی‌ها، نسبت به برخی قبح‌شکنی‌های بی‌حجابی توسط افراد غیر بومی در شهرستان هشدار داد و گفت: این فعالیت‌ها دستاوردی جز تضعیف اخلاق و دین در جامعه ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار