یادداشت ارسالی
از جمله نقاط قوت هاشمی پور نطقهای سنجیده،حساب شده و معقولانه ایشان و در زمانهای مناسب می باشد که نشان از درایت،کیاست،آینده نگری و فهم عمیق ایشان از مسائل روز سیاسی داخلی و بین المللی دارد.
کد خبر: ۷۶۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 25 July 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
هاشمی پور نماینده ای که بی پروا  دردهای مردمش را در خانه ملت فریاد میکشد
بی تردید هاشمی پور از آن دسته نمایندگانی است که از هر فرصتی و در هر جا و مکانی که میشد برای حوزه انتخابیه اش مثمرثمر بود، از فرصت پیش آمده به نحو مطلوب استفاده کرده تا بتواند گرهی از مشکلات مردم بگشاید.
چه در سفرهای خارجی،چه ملاقاتهای داخلی با وزرا و مجموعه دولت و چه در صحن علنی مجلس از لحظه ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرده  و از این رهگذر قدمی در کاستن از محرومیت و مشکلات حوزه ی انتخابیه  برداشته است.
از جمله نقاط قوت هاشمی پور نطقهای سنجیده،حساب شده و معقولانه ایشان و در زمانهای مناسب می باشد که نشان از درایت،کیاست،آینده نگری و فهم عمیق ایشان از مسائل روز سیاسی داخلی و بین المللی دارد.
دفاع جانانه هاشمی پور از عملیات غرور آفرین نیروهای مسلح در موشک باران مقر تروریستها در سوریه پس از سانحه حمله عوامل داعش به مجلس شورای اسلامی،دفاع از قدرت نمایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف کشتی نفت کش انگلیسی و انتقاد های تند و گزنده  از توجه بیش از حد دولت به خارج و عدم توجه به توانمندیهای داخلی، از جمله نطق های ماندگار هاشمی پور در مجلس شورای اسلامی میباشد.
دفاع از حقوق جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج نیز از جمله نطق های ماندگار هاشمی پور در دفاع از حقوق هم استانیهای خود بود.
از دیگر نطق های ماندگار هاشمی پور دفاع قاطعانه از حقوق پایمال شده حوزه انتخابیه در بحث عمران و زیرساختها بوده که با تذکر شدید  به رئیس جمهور و وزارت خانه های ذیربط همراه بود،که از آن جمله می توان به انتقاد از وزرات راه و شهرسازی و وزرات بهداشت نام برد.
به هر روی باید گفت هاشمی پور در زمره ی نمایندگان فعال در مجلس شورای اسلامی در دفاع از حقوق ملت و حوزه انتخابیه بوده و هست که این مهم در کنار سایر توانمندیهای ایشان به عنوان یک نماینده کارآمد  و آگاه به مسائل مختلف قابل تحسین است.
امیر محبی فر،سوم ،مردادماه نود و هشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
بی پروایی شما در حمایت بیدریغ و بی وقفه و نوشته های غلو آمیز و غیر واقعی در حمایت از آقای هاشمی پور واقعا ستودنی تر هست.ان شاءالله که مزد زحماتت رو بگیری.


توروخدا دیگه بس کن.شورش رو درآوردین.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار